• Forumul vechi a fost pierdut. Nu mai putem recupera continutul vechi. Va invitam sa va inregistrati pentru a reface comunitatea noastra!

Accidentari in lumea sportului....

Accident de 1.000.000 de euro la Monaco

La Monte Carlo totul este un lux, inclusiv accidentele cu masini. O soferita blonda a tamponat in lant mai multe limuzine, dupa ce a lovit cu Bentleyul ei intr-un Mercedes, un Ferrari, un Porsche si un Aston Martin.

accident-monaco.jpg


Dezastrul s-a petrecut atunci cand blonda a trecut prin Place du Casino, la volanul masinii sale Bentley Azure de 250.000 de lire sterline.

Soferul unui Mercedes Clasa S alb de doar 75.000 de lire sterline a fost prima victima. Bentleyul de 2,7 tone l-a lovit in lateral si apoi a fost proiectat intr-un Ferrari F430 de 143,000£.

Un Aston Martin Rapide de 150.000£ si un Porsche 911 de 80.000£ au intrat si ei in hora. Soferii implicati in accident au trebuit sa sufere pe langa deranj si supliciul de a fi inconjurati de sute de turisti care doreau sa vada cat mai multe. Unii dintre soferi nu au putut deschide usile masinilor din cauza oamenilor buluciti sa vada ce s-a intamplat.

Pagubele estimate pentru reparatii sunt estimate la 40.000£, masinile Ferrari, Porsche si Aston Martin avand nevoie de bare si aripi noi. Bentley mai are nevoie pe langa acestea si de o usa noua.

Totalul valorii masinilor implicate in incident este de 750.000£, aproximativ 1.000.000 de euro.

Explicatia stiintifica a unor cercetatori de la Universitatea din Michigan este ca femeile au probleme in intersectii si pe sosele alunecoase. Pe de alta parte, accidentele produse de femei sunt mai rare, pentru ca ele merg mai atent si cu viteze mai mici in comparatie cu barbatii.

sursa: http://www.onlinesport.ro/stiri/motor/auto/77546/accident-de-1-000-000-de-euro-la-monaco.htm
 
Accident spectaculos, pilotul scapă miraculos

accidente-rutiere-mazda-curse.jpg


Următorul videoclip putem spune că face parte din categoria "a avut zile": maşina de curse Mazda MX-5 (unul dintre cele mai cunoscute cabriolete din lume, de altfel) a pilotului Mark Leach a intrat în coliziune cu o altă maşină de pe pistă.

Urmarea a fost răsturnarea maşinii albastre şi ieşirea acesteia în decor într-o trombă de răsturnări spectaculoase - pentru spectatori, nu şi pentru pilot, care cel mai probabil a trăit cele mai de coşmar clipe din viaţa sa. Din fericire, fiind o maşină de curse, Mazda MX-5 beneficia de un roll cage rezistent, aşa încât pilotul nu a suferit răni grave.

http://www.tare.ro/promotor.ro/2713851-accident-terifiant-cu-o-masina-cabrio-de-curse

sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/video-accident-spectaculos-pilotul-scapa-miraculos-8645111
 
Momente groaznice pentru Drogba

Autor: Daniel Conţescu

Didier Drogba, vedeta echipei de fotbal Chelsea Londra, a trecut azi prin mari emoții, părăsind terenul inconștient, cu masca de oxigen pe față.

Runda a 3-a din Premier League a înregistrat un eveniment grav la partida Chelsea - Norwich, scor 3-1. La mijlocul reprizei secunde, la scor de 1-1, Ruddy, portarul oaspeților, s-a ciocnit cu atacantul Didier Drogba. După contact, ivorianul a căzut pe gazon, rămânând nemișcat minute bune, după ce și-a pierdut cunoștința.

Starul african a fost scos de pe teren pe targă, cu gâtul imobilizat, având nevoie de mască de oxigen pentru a putea respira. „Situația lui Didier se îmbunătățește, dar va trebui să se supună unor serii de examene medicale. Sperăm să-și revină curând, mai întâi ca om, apoi ca sportiv”, a spus la final portughezul Villas Boas, managerul „albaștrilor”.


http://www.evz.ro
 
Accident spectaculos în Australia

4.jpg


În timpul calificărilor pentru Marele Premiu al Australiei la Moto 2, a avut loc un groaznic accident între Marc Marquez şi Ratthapark Wilairot. Cei doi s-au acroşat în turul 17, iar thailandezul a ieşit cel mai şifonat, necesitând îngrijir medicale. El nu îşi va mai putea folosi motorul pentru această cursă, urmând a folosi motorul din sezonul trecut.

sursa: http://www.prosport.ro/alte-sportur...lei-accident-spectaculos-in-australia-8866952
 
Cel mai grav accident din IndyCar!

dan-wheldon.jpg


Pilotul englez Dan Wheldon, campion al competiţiei IndyCar, 2005 şi 2010, a murit duminica trecută, într-unul dintre cele mai grave accidente petrecute vreodată în istoria motorsportului mondial. Pilotul în vârstă de 33 de ani, care se mutase din Marea Britanie pentru a-şi construi o carieră în competiţia americană, a fost implicat într-un accident cu 15 monoposturi.

Maşina britanicului nu a mai putut evita o coliziune multiplă, astfel că a zburat câteva zeci de metri şi a izbucnit în flăcări. Accidentul s-a petrecut în turul 12, în care maşinile puteau atinge cu uşurinţă 360 de km/h, la antrenamente. Din cei 34 de piloţi care participau la cursă, nu mai puţin de jumătate au fost implicaţi în coliziuni.

Dan Wheldon a fost transportat de urgenţă cu elicopterul la spitalul universitar din Las Vegas, dar nu a supravieţuit, din cauza traumatismelor provocate de accident. 19 piloţi au parcurs cinci tururi, în omagiul pilotului britanic şi în aplauzele spectatorilor, în timp ce tabela de marcaj afişa numărul 77, pe care îl purtase Weldon până atunci.

sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/news/video-cel-mai-grav-accident-din-indycar-8874472
 
Accident groaznic in MotoGP! Simoncelli a murit!

Cursa de Moto GP de la Sepang a fost anulata dupa un accident oribil in care a fost implicat italianul Marco Simoncelli (24 ani). Acesta a ajuns la spital in stop cardiac si a decedat dupa aproximativ o ora, interventia medicilor fiind in zadar. In 2010, Simoncelli a mai suferit doua accidente pe circuitul de la Sepang, in testele pe care le-a efectuat inaintea debutului in Campionatul Mondial de MotoGP. Va avertizam ca imaginile sunt socante!

capture11.jpg



Simoncelli a ajuns in stare grava la un spital din Malaezia dupa ce a fost implicat intr-un accident teribil duminica dimineata. In doar al doilea tur al cursei de la Sepang, Simoncelli s-a dezechilibrat, a cazut pe asfalt si a fost calcat de Colin Edwards care nu l-a putut evita.

Valentino Rossi a intrat si el in cei doi, dar a reusit sa isi mentina echilibrul.

Ajuns la spital, Simoncelli si-a recapatat cunostinta, dar ranile sale au fost "critice", iar medicii au fost rezervati. "A sosit la spital in stop cardiac. Este foarte dificil sa-l readucem la viata", au anuntat medicii.

La scurt timp dupa anuntul medicilor au aparut informatii neoficiale conform carora el ar fi decedat. Ele au fost confirmate de oficialii MotoGP.

Colin Edwards s-a ales si el cu umarul dislocat in urma acestui accident.

Marele Premiu de la Sepang a fost abandonat dupa acest accident groaznic.

Profilul lui Marco Simoncelli:

Debutant la clasa 125cc a Campionatului Mondial in 2002 dupa ce a obtinut titlul european la aceeasi categorie, Simoncelli a obtinut prima victorie din cariera doi ani mai tarziu la Jerez.

In 2006 a trecut la clasa intermediara 250cc pilotand pentru Gilera, iar dupa doi ani obtinea titlul mondial dupa 12 victorii in 64 de starturi.

Trecerea la categoria regina MotoGP s-a produs firesc si Super Sic a incalecat din 2010 motocicleta Honda a echipei lui Fausto Gresini.

Pana la momentul tragediei din Malaezia, Simoncelli a participat in 50 de curse, castigand doua dupa sapte plecari din pole position. De sapte ori carismaticul italian a urcat pe podium.

Pasiunea lui Simoncelli pentru pilotajul de viteza era atat de mare incat in 2009 a participat la doua curse din Mondialul de Superbike, clasandu-se pe trei in mansa secunda a rundei de la Imola.

sursa: http://www.onlinesport.ro/stiri/mot...ent-groaznic-in-motogp-simoncelli-a-murit.htm
 
Inca o data se demonstreaza, daca mai era cazul, cum se popaga un zvon complet neadevarat. Despre Duckadam, portarul erou al Stelei in finala de vis din 1986, se stia ca ar fi fost impusct de Nicu Ceausescu la o partida de vanatoare, devenise chiar o legenda "intamplarea". Faza e cu atat mai penibila, cu cat omul este in viata si poate confirma tot ce s-a petrecut atunci. La fel si cel care i-a salvat viata. Un ghinion, o intamplare nefericita care a curmat o cariera de succes. Dar poate asa a fost sa fie. Cert e ca performanta marelui portar nu a fost inca egalata.

Povestea misterioasei accidentari a lui Helmuth Duckadam


Povestea misterioasei accidentari a lui Helmuth Duckadam
Helmuth Duckadam, fostul portar de legenda al Stelei, a fost scos in afara fotbalului de mare performanta de o accidentare intrata in folclorul fenomenului sportiv din Romania. Operatia suferita la bratul drept, in vara anului 1986, a insemnat practic finalul unei carierere care abia incepuse pentru "eroul de la Sevilla".

S-au spus multe la vremea respectiva, si mult timp dupa, povestea cea mai raspandita fiind aceea ca Duckadam a fost impuscat de Nicu Ceausescu in timpul unei partide de vanatoare, baiatul dictatorului fiind invidios pentru ca sportivul ar fi primit un autoturism de lux dupa finala Cupei Campionilor Europeni.

In realitate, goalkeeperul "ros-albastrilor" s-a lovit in vacanta. A alunecat pe iarba si s-a sprijinit in bratul drept, moment in care un cheag de sange a luat-o "la vale", blocand circulatia in membru. Intreaga mana i s-a invinetit aproape imediat, Helmuth ajungand de urgenta la spital, dupa cum informeaza cotidianul Gazeta Sporturilor in editia tiparita.

A fost trimis la dispensarul din satul Semlac, medicul de acolo l-a indrumat spre Spitalul Judetean din Arad iar de aici a ajuns, de urgenta, la Spitalul Militar Central din Bucuresti.

Potrivit sursei citate, chiar ministrul apararii de atunci, Vasile Milea, a intervenit pentru operatia lui Duckadam.

"Eram in concediu, acasa, la Viisoara, langa Alexandria, cand m-a sunat chiar ministrul Apararii sa-mi spuna ca trebuie sa plec urgent spre Bucuresti, fiindca portarul Stelei trece printr-o stare critica si e nevoie de operatie", a povestit omul care i-a salvat viata portarului stelist, medicul Vasile Candea.

"De la Arad, Duckadam a fost adus in Capitala cu un avion militar, trimis special sa-l transporte in Bucuresti. Helmuth avea un anevrism axilar, in zona de la subratul drept. Trebuia taiata si inlaturata sectiunea afectata din artera care pleaca de la aorta, trece pe sub gat si apoi coboara pe brat. Daca nu ajungea la timp, sa oprim si sa scoatem cheagul, se punea problema amputarii mainii!

Mi-am dat seama ca nu dispuneam de o proteza arteriala obisnuita, asa ca eram obligati sa inovam. De aceea, pentru a reface fluxul sangvin, am refacut traiectul arterei axilare din peretii anevrismului. Apoi, spre a proteja zona respectiva, am folosit o bucata sintetica de marimea aortei, adica diametru de vreo patru centimetri, am intins-o, am inmansonat-o si am cusut-o, pur si simplu, cojocareste! E drept, am trecut prin momente critice cand am refacut peretele anevrismului, fiindca risca sa plezneasca. Pana la urma, metoda a functionat. Helmuth a fost ocrotit insa de Dumnezeu, dar daca eram noi prosti, degeaba il proteja Cel de Sus!

Toata procedura a fost chiar de mare finete! Duckadam a ramas cu bratul intreg, ba a mai apucat sa si joace un pic dupa asta, chiar daca a facut-o pe proprie raspundere, pentru ca pericolul unei recidive era foarte mare. Adevarul e insa ca putea sa ajunga exact cum arata Nesu azi!", a povestit medicul.

Duckadam, devenit intre timp presedinte de imagine al Stelei, marturiseste ca era constient de pericolul prin care a trecut.

"Sigur, cand imi vazusem mana albita complet, m-am gandit ca s-ar putea ajunge la amputarea ei. Dar eram optimist ca lucrurile se vor rezolva. Am avut parte de o echipa medicala formidabila, dar si de mult noroc. Resimt insa si acum efectele operatiei, fiindca la orice schimbare de vreme am dureri destul de mari", a spus Duckadam, care a mai povestit ca nici prietenii apropiati nu l-au crezut atunci cand le-a spus ca nu l-a impuscat Nicu Ceausescu.

Dupa operatia suferita in 1986, la Bucuresti, Helmuth Duckadam a trebuit sa indure alte doua interventii chirurgicale similare, in 1998 si 2010, artera cu probleme, de la bratul drept, fiind refacuta de medici o data la 12 ani.

http://www.ziare.com/fotbal/acciden...ei-accidentari-a-lui-helmuth-duckadam-1143190
 
Un BMW M5 a facut accident in Germania la 300km/h

Un BMW M5 model 2012 a facut un accident la aproximativ 300km/h, dupa ce soferul a pierdut controlul masinii in timp ce incerca sa franeze si sa evite o alta masina. Cei doi ocupanti, alaturi de un caine, nu au murit pe loc insa au rani grave, ceea ce pare un miracol tinand cont de cum arata masina si de viteza ei.

1.jpg


M5-ul s-a trezit in fata cu o masina care a intrat fara sa se asigure de pe o banda secundara pe autostrada si a incercat sa franeze, numai ca a derapat si a iesit in decor prin bara de protectie. S-a dat peste cap de mai multe ori pe iarba de langa A81, pe portiunea dintre orasele Tuningen si Villingen-Schwenningen.

Soferul M5-ului, in varsta de 60 de ani, alaturi de pasagerul de 20 de ani si un caine au fost raniti grav, dar sunt in viata. Judecand dupa modul in care arata imaginile se poate spune ca acesta este un testament al tehnologiei de siguranta de pe aceasta masina, avand in vedere ca nimeni nu a decedat pe loc.

Masina care a taiat calea M5-ului nu a oprit la locul accidentului, a plecat mai departe de parca nu s-ar fi intamplat nimic. Modelel M6 si M3 care se observa in galeria de imagini apartin posesorului aflat la volanul M5-ului implicat in accident. Unul dintre fii, vazand ca din motorul M5-ului iese fum, a folosit un extinctor prevenind astfel un posibil incendiu.

sursa: http://www.onlinesport.ro/stiri/mot...5-a-facut-accident-in-germania-la-300km-h.htm
 
Back
Top