Este vorba despre o iniţiativă aparte, un demers pornit pe Internet încă înainte de cele trei zile - 17, 18, 19 ianuarie a.c. - în care s-ar fi dorit ca toate benzinăriile să fie pustii. Altfel spus, acest demers se vrea o continuare pe termen lung a protestului împotriva preţurilor foarte mari ale carburanţilor, iar despre ce este vorba concret puteţi citi în aşa-numitul comunicat de presă pe care l-am primit foarte recent din partea iniţiatorilor (rămaşi în anonimat din motive hai să zicem totuşi de înţeles, aceasta fiind doleanţa lor). Încă ceva: pe Facebook, grupul Eject a adunat peste 5.100 de aderenţi în circa două săptămâni! Şi o întrebare pe care şi-o pun tot mai des membrii grupului: cum se face că la nici o televiziune nu se difuzează nici măcar o simplă ştire despre toate acestea? Unii au un posibil răspuns: publicitatea cumpărată pe bani grei, anii trecuţi, de mai toate companiile de profil.
Posted on Wed, 02 Feb 2011 12:07:07 +0200 at http://www.agentia.org/anchete/grupul-eject-falimenteaza-benzinariile-dupa-metoda-6-din-49-8130.html
Posted on Wed, 02 Feb 2011 12:07:07 +0200 at http://www.agentia.org/anchete/grupul-eject-falimenteaza-benzinariile-dupa-metoda-6-din-49-8130.html