La lansare, senzorul video al camerei Kinect-ului a fost limitat software (prin firmware) la o rezolutie de 320*240 pixeli, desi era capabil de 640*480 pixeli. Si asta pentru a limita mai putin magistrala USB, capabila de doar 16 MB/sec. Dar la aceasta rezolutie se pierd miscarile mai fine, senzorul neputand sa le discearna corect. Ceea ce limiteaza dezvoltatorii de jocuri si implicit consola Xbox 360. Drept urmare Microsoft lucreaza la ameliorarea performantei USB, pana la o latime de banda de...
Posted on Tue, 21 Dec 2010 10:09:09 +0200 at http://feedproxy.google.com/~r/infoportal/it-c/~3/SUHZWBxsZYM/presa~info-2136685~din-it-c.html
Posted on Tue, 21 Dec 2010 10:09:09 +0200 at http://feedproxy.google.com/~r/infoportal/it-c/~3/SUHZWBxsZYM/presa~info-2136685~din-it-c.html