• Forumul vechi a fost pierdut. Nu mai putem recupera continutul vechi. Va invitam sa va inregistrati pentru a reface comunitatea noastra!

Motorsport

Vettel învinge la Monte Carlo! A cincea victorie în acest sezon pentru german

365435-610x-1.jpg


Vettel a cîştigat cursa de la Monte Carlo! Pe locul 2 s-a situat Fernando Alonso, iar pe 3 Jenson Button. Cursa următoare este la Montreal, Canada, pe circuitul Gilles Villeneuve, 12 iunie, la ora României 20:00.

Clasamentul cursei de la Monaco:
1. Vettel
2. Alonso +00:01.100
3. Button +00:02.300
4. Webber +00:23.100
5. Kobayashi +00:26.900
6. Hamilton +00:27.200
7. Sutil +un tur
8. Heidfeld +un tur
9. Barrichello +un tur
10. Buemi +un tur
11. Rosberg +două tururi
12. Di Resta +două tururi
13. Trulli +două tururi
14. Kovalainen +două tururi
15. D'Ambrosio +trei tururi
16. Liuzzi +trei tururi
17. Karthikeyan +patru tururi
Au abandonat: Maldonado, Alguersuari, Petrov, Massa, Schumacher, Glock

Clasament piloţi
Nr Pilot Nat Echipa Puncte
01 Sebastian Vettel DEU Red Bull 118
02 Lewis Hamilton GBR McLaren 77
03 Mark Webber AUS Red Bull 67
04 Jenson Button GBR McLaren 61
05 Fernando Alonso ESP Ferrari 51
06 Nico Rosberg DEU Mercedes 26
07 Nick Heidfeld DEU Renault 25
08 Felipe Massa BRA Ferrari 24
09 Vitaly Petrov RUS Renault 21
10 Michael Schumacher DEU Mercedes 14
11 Kamui Kobayashi JPN Sauber 9
12 Sébastien Buemi CHE Toro Rosso 6
13 Adrian Sutil DEU Force India 2
14 Sergio Perez MEX Sauber 2
15 Paul di Resta GBR Force India 2
16 Jaime Alguersuari ESP Toro Rosso 0
17 Rubens Barrichello BRA Williams 0
18 Jarno Trulli ITA Lotus 0
19 Jérôme D'Ambrosio BEL Virgin 0
20 Heikki Kovalainen FIN Lotus 0
21 Pastor Maldonaldo VEN Williams 0
22 Timo Glock DEU Virgin 0
23 Narain Karthikeyan IND HRT 0
24 Vitantonio Liuzzi ITA HRT 0

Iată cele mai importante momente ale cursei:

Final de cursă! 1. Vettel, 2. Alonso, 3. Button, 4. Webber, 5. Kobayashi, 6. Hamilton, 7. Sutil, 8. Heidfeld, 9. Barrichello, 10. Buemi
Se intră în ultimul tur. Ordinea este aceeaşi
Turul 75: 1. Vettel, 2. Alonso, 3. Button, 4. Kobayashi, 5. Webber, 6. Hamilton
Turul 74: Atacat de Hamilton, Maldonado iese în decor şi abandonează
Turul 73: Safety Car-ul se retrage
17:04 Se reia cursa cu Safety Car, o tură. Toată lumea a avut voie să schimbe pneurile. Alonso iese pe pneuri soft.
Vettel a oprit la boxe o singură dată, Alonso de două ori, Button de trei ori.
Cursa se va relua la 17:04
BBC anunţă că se va relua cursa după ce monopostul lui Petrov va fi scos de pe pistă!
Cu 6 tururi înainte de final oficialii cursei flutură steagurile roşii, semnalizînd oprirea/întreruperea cursei! Motivul se pare că este Petrov, care a rămas blocat în maşină după un contact cu Alguersuari şi Sutil. 1 Vettel, 2.Alonso, 3. Button
Turul 70: Alguersuari abandonează după un accident provocat de o greşeală a lui Sutil, şi Safety Car-ul este nevoit să intervină. 1.Vettel 2. Alonso 3. Button
Turul 67: 1. Vettel, 2. Alonso, 3. Button, 4. Kobayashi, 5. Webber
Turul 66: 1. Vettel, 2. Alonso, 3. Button, 4. Kobayashi, 5. Sutil
Hamilton este la 69 de secunde de locul 1
Turul 63: Ordinea se păstrează. 3. Button şi liderul Vettel sînt despărţiţi acum de 0.7 secunde!
Turul 60: 0,467 secunde între 1.Vettel şi 2. Alonso, 3. Button Ă3,5 secunde faţă de Vettel
Maldonado îl incomodează pe Button în acul de păr
Webber intră la boxe 4,9 secunde, reintră pe locul7
Turul 55: Aceeaşi ordine, 7,8 secunde acum între Vettel şi Button
Turul 52: Ordinea rămâne, 4,3 secunde între Vettel şi Alonso, 12,4 secunde între Vettel şi Button
Hamilton intră la boxe, 5.6 secunde, reintră tot pe 9, poziţia de pe care a ieşit
Turul 49: 1. Vettel, 2. Alonso, 3. Button, 4. Sutil, 5. Kobayashi. Acum sînt 17.94 secunde între Vettel şi Button
Button intră la boxe, unde pierde 3,5 secunde, reintrînd pe locul 3
Turul 48: 0.535 secunde diferenţă între liderul Vettel şi locul 2, Button
Turul 47: Ordinea este aceeaşi. Hamilton este tot pe locul 9 la 8,164 secunde de locul 8
Contact între Di Resta şi D'Ambrosio, monopostul britanicului Di Resta este uşor avariat
Turul 45: Vettel se distanţează de Button, acum sînt 1,234 secunde între ei 3. Alonso, 4. Sutil, 5. Kobayashi
Hamilton este penalizat pentru incidentul cu Massa cu o trecere prin faţa boxelor. Acum este la 10 secunde de locul 8. Petrov
Turul 44: Ordinea se păstrează
Turul 42: Button este la 0,512 secunde de Vettel, Hamilton este pe 7, la 0, 235 secunde de locul 6. Webber
Turul 40: 1. Vettel, 2. Button, 3. Alonso, 4. Sutil, 5. Kobayashi
Safety Car-ul a intrat la boxe, cursa se va relua
În urma accidentelor de pe pistă cursa e ţinută sub control de Safety Car timp de două tururi pentru ca circuitul să fie curăţat. Ordinea este 1. Vettel, 2. Button, 3. Alonso, 4. Sutil, 5. Kobayashi
Alonso intră la boxe
Schumacher opreşte şi el după un contact cu Rosberg şi abandonează
Hamilton îl atacă pe Massa, în tunel, iar maşina acestuia se loveşte de parapet. Brazilianul, care fusese talonat în acul de păr dinaintea tunelului şi de Webber, este nevoit să abandoneze
Turul 34: 1. Vettel, 2. Alonso, 3. Button, 4. Kobayashi, 5. Sutil
Button intră şi el la boxe, schimbă cauciucurile cu super-soft-uri
Barrichello intră la boxe
Turul 33: Vettel este la 13,2 secunde de Button
Turul 32: Ordinea la vîrf se păstrează. Iar 9. Webber, 10. Massa, 11 Hamilton
Turul 31: 1. Button, 2. Vettel, 3. Alonso, 4. Barrichello, 5. Kobayashi
Schumacher îl depăşeşte pe Rosberg în acul de păr
Hamilton este pe 11, la 0.35 de secunde de locul 10, Massa
Petrov intră la boxe şi schimbă super softurile cu softurile
Turul 28: 1. Button, 2. Vettel, 3. Alonso, 4.Petrov, 5. Barrichello
Massa intră la boxe
Turul 27: 1.Button, 2. Vettel, 3. Alonso, 4. Massa, 5. Petrov
Turul 26: Contact între Di Resta şi Alguersuari, aripa monopostului pilotat de britanic a fost uşor avariată
Maldonado intră la boxe
Turul 25: Ordinea se păstrează, Vettel e la 11.5 secunde de Button
Turul 24: Din nou contact, de data aceasta între Rosberg şi D'Ambrosio
Hamilton intră la boxe pentru 9.7 secunde şi reintră pe locul 13, după Webber (12)
Turul 23: Contact minor contact între Schumacher şi Rosberg
Turul 21: Button are un avans de 22.137 faţă de Hamilton
Turul 19: Vettel e la 7 secunde de Button
Turul 18: 1. Button, 2. Vettel, 3. Alonso, 4. Massa, 5. Maldonado
Alonso intră şi el la boxe, pierde 4 secunde
Webber intră la boxe, pierde 10 secunde şi reintră pe locul 14
Vettel reintră în cursă şi e pe locul 2 momentan
Vettel şi Button au intrat la boxe
Turul 16: 1. Vettel, 2. Alonso, 3. Webber, 5. Button, 5. Massa
Turul 15: Maldonado urcă pe 6 după o trecere superbă
Turul 14: Massa şi Rosberg s-au atins, iar o bucata din aripa maşinii brazilianului s-a desprins
Turul 10: Agresiv, Hamilton trece pe 9 după ce îl depăşeşte excelent pe Schumacher
Turul 8: Ordinea se păstrează
Turul 6: 1. Vettel, 2. Button, 3. Alonso, 4. Webber, 5. Rosberg
Imaginile TV arată că Hamilton a fost lovit din spate de Schumacher imediat după startul cursei!
Turul 1: Ordinea după primele viraje ale cursei este Vettel, Button, Alonso, Webber, Rosberg.
15:04 - A început cursa
15:00 - Piloţii au plecat în turul de încălzire. Hamilton este singurul pilot din primii zece care are cauciucuri soft, ceilalţi preferînd un set de pneuri intermediare

Calificările au fost întrerupte ieri cu două minute înainte de finalul ultimei părţi, în urma unui accident grav în care a fost implicat Sergio Perez (Sauber-Ferrari), dar echipa mexicanului a precizat că acesta se simte bine şi nu are nici un os fracturat.

Lewis Hamilton (McLaren) a fost penalizat pentru că a tăiat o şicană în cel mai rapid tur al său din ultima parte a calificărilor, astfel că va lua startul de pe poziţia a 9-a pe grilă.



gsp.ro
 
Potopul lui Noe abatut asupra Marelui Premiu al Canadei

Cursa de la Montreal a fost intrerupta dupa doar 25 din cele 70 de tururi programate din cauza ploii torentiale cazute asupra circuitului Gilles Villeneuve.

f1.jpg


In momentul intreruperii lider al cursei era germanul Sebastian Vettel, pilotul care de altfel a si plecat din pole position.

Al doilea clasat este japonezul Kamui Kobayashi (Sauber), care a riscat si a ramas pe circuit cu pneurile intermediare in momentul in care aproape toti ceilalti piloti au optat pentru varianta de ploaie.

Grand Prix-ul Canadei a inceput sub steag galben si pilotii au acoperit primele cinci tururi in spatele masinii de siguranta.

Incidentele au aparut imediat dupa startul propriu zis, Lewis Hamilton si Mark Webber atingandu-se in al doilea viraj.

Hamilton a fost protagonistul unui alt incident in turul cu numarul opt, cand a fost aruncat in zidul de protectie de pe linia dreapta de start/sosire chiar de catre coechipierul sau Jenson Button.

Masina de siguranta a reintrat in pista si cursa a fost neutralizata pentru alte cinci tururi.

Reluata in turul cu numarul 13, intrecerea a fost condusa de Vettel, care a gestionat bine restartul si a pus secunde pretioase in fata celor doi de la Ferrari, Fernando Alonso si Felipe Massa.

Ploaia si-a facut aparitia din nou pe circuit in turul 20 si majoritatea pilotilor au intrat la boxe pentru a schimba intermediarele, singurul din fata care a ramas pe pista fiind niponul Kobayashi.

Safety Car-ul a fost trimis din nou in pista in turul 23 si dupa alte doua tururi organizatorii au decis sa intrerupa ploaia din cauza conditiile circuitului impracticabil si a vizibilitatii reduse.

Conform regulamentului o cursa poate fi incheiata doar in masura in care s-a acoperit 75 la suta din distanta programata initial, situatie in care pilotii primesc doar jumatate din tururi.

Cursa se mai poate incheia si la limita de timp fixata la doua ore.

http://www.onlinesport.ro/stiri/mot...e-abatut-asupra-marelui-premiu-al-canadei.htm
 
Pilot de ATV rănit la Campionatul Individual de Motocross de la Moreni

Un pilot de ATV care participa, duminică, la Campionatul Naţional Individual de Motocross în municipiul dâmboviţean Moreni a ajuns la spital după ce vehiculul a derapat şi s-a răsturnat în afara circuitului.

atv_wreck_24639900.jpg


Accidentul a avut loc în timpul etapei a IV-a la secţiunea ATV, iar martorii spun că bărbatul, în vârstă de 36 de ani, din Timişoara, a derapat şi s-a răsturnat cu vehiculul în afara circuitului.

Bărbatul a suferit o ruptură de claviculă şi a fost preluat de un echipaj de ambulanţă şi transportat la Spitalul Municipal Moreni, medicii afirmând că este în afara oricărui pericol.

În acest sfârşit de săptămână, pe circuitul Sangeris de la Moreni a avut loc a IV-a etapă a Campionatului Naţional de Individual de Motocross.

http://www.realitatea.net/pilot-de-...ividual-de-motocross-de-la-moreni_845629.html
 
Formula 1 se reîntoarce în epoca turbo, după 25 de ani

Consiliul mondial al sportului cu motor a aprobat formal înlocuirea motoarelor V8 cu propulsoare turbo V6 de 1,6 litri începând cu sezonul 2014 al Formulei 1.

cdn_motorfull_com_files_2010_09_motor_turbo_f1_12621000.jpg


Federaţia internaţională de automobilism a precizat într-un comunicat că forul de conducere al F1 a aprobat noua reglementare după un vot prin fax. Comisia Formulei 1 a agreat în unanimitate trecerea de la motoare V8 la V6 cu sistem de recuperare a energiei, relatează agenţia Reuters, preluată de Agerpres.

Iniţial fusese propusă introducerea din 2013 a unui motor V6 de 1,6 litri cu un motor turbo hibrid de 4 cilindri, dar o serie de producători de propulsoare s-au opus acestui plan. FIA nu a precizat însă care va fi limita de turaţie a noilor motoare.

O parte din directorii tehnici ai scuderiilor, care s-au întrunit la MP al Valenciei, sugerau că noile propulsoare ar trebui să aibă turaţii mai mari decât se prevăzuse iniţial, de la 12.000 la 15.000 rotaţii pe minut. Mercedes, Ferrari, Renault şi Cosworth sunt actualii furnizori de motoare în Formula 1, fiecare motorizând câte 3 echipe.

Motoarele turbo au fost interzise în Formula 1 în 1989 şi vor fi reintroduse în 2014.

http://www.realitatea.net/formula-1-se-reintoarce-in-epoca-turbo-dupa-25-de-ani_848926.html
 
Accident teribil la un raliu montan din Colorado

Bobby Regester a ratat un viraj la celebra cursă Pikes Peak International Hill Climb, s-a rostogolit în prăpastie, dar maşina s-a stabilizat la timp.

accide_04546500.jpg


Gradul mare de periculozitate face ca raliurile pe traseu montan să fie cele mai spectaculoase din lumea motorsportului. Pilotul Bobby Regester a fost însă la un pas de tragedie în celebra cursă Pikes Peak, care se desfăşoară din 1916 în Colorado.

A ieşit de pe traseu într-unul dintre viraje şi a început o serie de rostogoliri care păreau interminabile ce puteau duce la o explozie. Norocul lui Regester a fost că maşina s-a stabilizat într-un bolovan.


http://www.realitatea.net/la-un-pas...astie-dar-a-scpta-nevatamat-video_849236.html
 
Lorenzo a castigat in premiera la Mugello

Spaniolul Jorge Lorenzo s-a impus, duminica, in Marele Premiu de Motociclism Viteza al Italiei, trecandu-si in palmares a doua victorie a sezonului si prima pe traseul de la Mugello.
http://www.onlinesport.ro/stiri/mot...lorenzo-a-castigat-in-premiera-la-mugello.htm



Superba depasirea lui Lorenzo ,min 34- 38, la curba Casanova(tura 11) iese in exterior dupa care inchide in interior si-l lasa in spate pe Dovizioso. De acum zboara spre Stoner, care va fi depasit si de Dovozioso, care-i face astfel o favoare lui Lorenzo.


Rossi abia pe locul 6, dar are probleme cu motoreta, zice ca nu aude bine partea din fata si pierde mult la intrarea in curba, desi au facut progrese cu posteriorul si acceleratia, ramane de lucrat la avantren.
Drumul spre casa lui Valentino (de fapt a mamei)

 
Alonso l-a bătut pe Vettel şi a câştigat la Silverstone

Pilotul spaniol al echipei Ferrari, Fernando Alonso, a reuşit să obţină prima victorie în acest sezon în Campionatul Mondial de Formula 1, după ce s-a impus, duminică, Marele Premiu al Marii Britanii, a noua etapă, disputat pe circuitul de la Silverstone.

alonso_00007100.jpg


În iulie 1951, scuderia Ferrari obţinea prima sa victorie în Formula 1, pe circuitul de la Silverstone. Fernando Alonso a marcat într-un mod deosebit aniversarea celor 60 de ani şi a reuşit să străpungă barajul făcut de monoposturile Red Bull, care în Marele Premiu al Marii Britanii au plecat din prima linie a grilei de start.

S-a întâmplat asta în a doua jumătate a cursei de ieri, după intrările la boxe. Mecanicii lui Sebastian Vettel au avut probleme cu montarea pneului stanga-spate şi l-au întârziat pe campionul mondial cu aproape zece secunde, astfel că Alonso a preluat şefia cursei.

În clasamentul general, spaniolul se află însă pe locul trei, la 92 de puncte în spatele lui Vettel. Următoarea etapă a Campionatului Mondial de Formula 1, a zecea, va avea loc pe 24 iulie, la Nurburgring.

http://www.realitatea.net/alonso-l-a-batut-pe-vettel-si-a-castigat-la-silverstone_851825.html
 
Daa, duminica trecuta italienii s-au bucurat, dar nicidecum ca alte dati. Au recunoscut ca aceasta victorie a fost o surpriza.Ei spera sa se intoarca roata.

Mai acus incep cursele de moto, la 11 (12, ora ro) clasa 125, moto 2 pe la 12 si un sfert(13, ora ro), iar la 14 (15, ora ro) moto GP, cu Valentino pe penultimul loc la plecare. Nu mai spera nimeni in victorie, doar sa se vada depasiri spectaculoase, astfel cursa devenind interesanta nu doar in partea din fata. Eu sper ca la anul sa schimbe Ducati .
Forza, Dottore!
 
Formula 1: Mark Webber, pole position la Marele Premiu al Germaniei

Mark Webber (Red Bull-Renault) va pleca din pole position în Marele Premiu al Germaniei, care se va desfăşura duminică pe circuitul de la Nurburgring.

webber_731677f_42437700.jpg


El va fi urmat de Lewis Hamilton, de la McLaren Mercedes, şi de Sebastien Vettel, de la Red Bull.

Cursa va începe duminică, la ora 15:00 (ora României).

Grila de start

1. Mark Webber, RedBull - Renault
2. Lewis Hamilton, McLaren
3. Sebastian Vettel, RedBull - Renault
4. Fernando Alonso, Ferrari
5. Felipe Massa, Ferrari
6. Nico Rosberg, Mercedes
7. Jenson Button, McLaren
8. Adrian Sutil, Force India - Mercedes
9. Vitaly Petrov, Renault
10. Michael Schumacher, Mercedes
11. Nick Heidfeld, Renault
12. Paul Di Resta, Force India - Mercedes
13. Pastor Maldonado, Williams - Cosworth
14. Rubens Barrichello, Williams - Cosworth
15. Sergio Perez Sauber, Ferrari
16. Sebastien Buemi, Toro Rosso - Ferrari
17. Jaime Alguersuari, Toro Rosso - Ferrari
18. Kamui Kobayashi, Sauber - Ferrari
19. Heikki Kovalainen, Team Lotus - Renault
20. Timo Glock, Virgin - Cosworth
21. Karun Chandhok, Team Lotus - Renault
22. Jerome d'Ambrosio, Virgin - Cosworth
23. Daniel Ricciardo, HRT - Cosworth
24. Vitantonio Liuzzi, HRT - Cosworth

http://www.realitatea.net/formula-1...ion-la-marele-premiu-al-germaniei_855780.html
 
IndyCar - Australianul Will Power, învingător în MP de la Edmonton

Australianul Will Power a câştigat duminică Marele Premiu al oraşului Edmonton, contând pentru campionatul automobilistic nord-american IndyCar, fiind cronometrat după 80 de tururi în 1h 57 min 22 sec 517/1000.

inducar_75426900.jpg


Pe locurile următoare s-au clasat brazilianul Helio Castroneves, la 808/1000, scoţianul Dario Franchitti, brazilianul Tony Kanaan etc.

În clasamentul general provizoriu, lider este Dario Franchitti, cu 388 puncte, urmat de Will Power, 350 p, neozeelandezul Scott Dixon, 282 p.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/indycar-a...n-mp-de-la-edmonton_856133.html#ixzz1TUz2JBRe
 
Formula 1: Jenson Button a câştigat Marele Premiu al Ungariei

Pilotul britanic Jenson Button a sărbătorit cursa cu numprul 200 din carieră cu o victorie.

button_13196400.JPG


Jenson Button a câştigat Marele Premiu de Formula 1 al Ungariei, disputat duminică, pe circuitul de la Hungaroring. Britanicul de la McLaren-Mercedes a obţinut a doua victorie a sa din acest sezon, devansându-i pe liderul la zi din clasamentul piloţilor, Sebastian Vettel, şi pe spaniolul Fernando Alonso.

În puncte au mai terminat Lews Hamilton, Mark Webber, Felipe Massa, Paul Di Resta, Sebastien Buemi, Nico Rosberg şi Jaime Alguersuari.

Clasamentul complet al cursei de la Hungaroring este următorul:

1. Jenson Button (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1 h 46:42.337

2. Sebastian Vettel (Germania/Red Bull-Renault) +3.588

3. Fernando Alonso (Spania/Ferrari) + 19.819

4. Lewis Hamilton (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) + 48.338

5. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) + 49.742

6. Felipe Massa (Brazilia/Ferrari) + 1:23.176

7. Paul di Resta (Scoţia/Force India-Mercedes) la un tur

8. Sébastien Buemi (Elveţia/Toro Rosso-Ferrari) la un tur

9. Nico Rosberg (Germania/Mercedes) la un tur

10. Jaime Alguersuari (Spania/Toro Rosso-Ferrari) la un tur

11. Kamui Kobayashi (Japonia/Sauber-Ferrari) la un tur

12. Vitali Petrov (Rusia/Lotus-Renault) la un tur

13. Rubens Barrichello (Brazilia/Williams-Cosworth) la două tururi

14. Adrian Sutil (Germania/Force India-Mercedes) la două tururi

15. Sergio Perez (Mexic/Sauber-Ferrari) la două tururi

16. Pastor Maldonado (Venezuela/Williams-Cosworth) la două tururi

17. Timo Glock (Germania/Virgin-Cosworth) la patru tururi

18. Daniel Ricciardo (Australia/Hispania-Cosworth) la patru tururi

19. Jérôme d'Ambrosio (Belgia/Virgin-Cosworth) la cinci tururi

20. Vitantonio Liuzzi (Italia/Hispania-Cosworth) la cinci tururi

În clasamentul general al piloţilor lider detaşat este campionul mondial en-titre Sebastian Vettel, cu 234 de puncte, urmat de Mark Webber (149) şi Lewis Hamilton (146).

Lider în clasamentul general al constructorilor este Red Bull (383 de puncte), urmată de McLaren (280) şi Ferrari (215).

Următorul Grand Prix va avea loc la 28 august, în Belgia.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/formula-1...-premiu-al-ungariei_857926.html#ixzz1TljDChJX
 
Citroen şi Loeb au câştigat pentru a doua oară în Finlanda

1.jpg


Dupa primul succes din 2008, Sébastien Loeb, Daniel Elena si Citroën au castigat pentru a doua oara Raliul Finlandei. Acest succes istoric este completat si de clasarea pe podium a echipajului Sébastien Ogier - Julien Ingrassia. Cu doua modele DS3 WRC pe podium, echipa Citroën Total si-a consolidat prima pozitie in clasamentul constructorilor, iar Sébastien Loeb a ajuns la un avans de 27 de puncte in clasamentul pilotilor.

Raliul Finlandei este unul dintre cele mai populare din Campionatul Mondial de Raliuri. In prima zi, Sébastien Loeb / Daniel Elena si Sébastien Ogier / Julien Ingrassia au fost mai rapizi decat rivalii lor si au terminat pe primele doua locuri in clasamentul provizoriu. Astfel, ziua de vineri urma sa fie una extrem de dificila pentru ca echipajele Citroën Total plecau primele la start si curatau drumul pentru cei din spate.
Sébastien Loeb si Daniel Elena si-au pastrat pozitia si dupa o zi secunda foarte disputata, in care s-au parcurs 671,72 kilometri in 14 ore, dintre care 134,6 kilometri de proba speciala. Cei doi au terminat ziua a doua cu un avans de 1,6 secunde fata de colegii lor Sébastien Ogier si Julien Ingrassia. Ultima zi, una foarte lunga, anunta o lupta incredibila intre cele doua echipaje Citroën Total si finlandezul Jari-Matti Latvala, singurul lor obiectiv fiind victoria intr-unul dintre cele mai prestigioase raliuri din Campionatul Mondial.

Cele trei echipaje reusisera sa se distanteze de restul plutonului in primele doua zile. Sébastien Loeb si Sébastien Ogier trebuiau sa lupte pentru victorie cu finlandezul Jari-Matti Latvala pe ultimii 140 kilometri de proba speciala. Aflat primul la start, Loeb se temea ca va intalni conditii mai putin favorabile pe probe decat rivalii sai directi. Campionul mondial en-titre a decis ca cea mai buna forma de aparare este atacul si a mers la limita inca de la inceputul zilei. La prima trecere pe Leustu 1 (PS12), Loeb a fost mai rapid decat Ogier cu 6,4 secunde si decat Latvala cu 10,7 secunde pe 21,35 kilometri. "Am mers la limita peste tot. Am dat totul aici", a spus Loeb la finalul probei.

La fel de determinat, Loeb a fost cel mai rapid si pe urmatoarea proba speciala, dar Ogier nu a renunta la lupta. "Inca nu s-a terminat. Voi forta pana la final. Diferenta este de doar zece secunde si, in plus, Latvala nu e foarte departe", a spus si Ogier.

In ciuda conditiilor din ce in ce mai dificile, Loeb nu a cedat prima pozitie pana la final fiind primul pilot non scandinav care reuseste o astfel de performanta incredibila. In plus, victoria din Finlanda a insemnat un record si pentru Citroën care a reusit 7 victorii consecutive in acest sezon. Pentru Loeb aceasta a fost a 66-a victorie din cariera cu Citroën incepand din sezonul 2002, iar in urma acestui succes el are un avans de 27 de puncte fata de Mikko Hirvonen si 31 de puncte fata de Sébastien Ogier in lupta pentru titlul pilotilor. "Este una dintre cele mai mari victorii din cariera. A trebuit sa muncesc mult pana sa fiu sigur de ea. Uneori trebuie sa-ti depasesti limitele pentru a-ti mari avantajul. M-am simtit foarte bine pe aceste probe cu modelul Citroën DS3 WRC, chiar mai bine decat cu vechile modele Xsara sau C4. Scopul meu a fost sa fiu primul in campionat inaintea etapelor pe asfalt si am reusit, dar mai sunt multe puncte in joc si lupta este in continuare deschisa", a spus Loeb la final.

Sperantele lui Ogier la victorie au disparut pe speciala cu numarul 17 cand a facut pana. Fostul campion mondial al juniorilor a terminat raliul pe locul 3, dupa Jari-Matti Latvala, la 12,8 secunde in spatele castigatorului. "Totul a mers destul de bine pana la ultima bucla. Eram intr-o pozitie buna in care mai puteam castiga, dar am facut o pana. Ma simt putin frustrat pentru ca acest incident ne-a impiedicat sa obtinem un rezultat mai bun", a spus si Sébastien Ogier.

"Citroën pune accent in continuare pe aspectul sportiv", a subliniat Olivier Quesnel, directorul Citroën Racing. "Ne asumam decizia de a-i lasa pe pilotii nostri sa mearga asa cum vor ei. Fiecare echipaj a avut strategia proprie si putea sa o aplice cum doreau. Sébastien Loeb si Daniel Elena s-au descurcat perfect in aceasta situatie. Sébastien Ogier si Julien Ingrassia se aflau in lupta pentru victorie pana cand au facut pana. Am obtinut inca un rezultat excelent aici si as vrea sa felicit echipa tehnica pentru rezultatele obtinute de modelul DS3 care si-a dovedit inca o data fiabilitatea si performantele."

Tot pe modele Citroën DS3 WRC, Petter Solberg si Chris Patterson au terminat Raliul Finlandei pe locul 5, rezultat care i-a ajutat sa-si consolideze pozitia a cincea in clasamentul general, iar Kimi Räikkönen si Kaj Lindström au terminat pe locul 9.

Urmatoarea provocare pentru pilotii Citroën si modelul DS3 WRC este Raliul Germaniei, programat in perioada 18 - 21 august 2011.

Rezultate Raliul Finalndei (etapa a 8-a din 13)*
1 S. Loeb / D. Elena - Citroën DS3 WRC 2h 39m 37.0s
2 JM. Latvala / M. Anttila - Ford Fiesta RS WRC +8.1s
3 S. Ogier / J. Ingrassia - Citroën DS3 WRC +12.8s
4 M. Hirvonen / M. Anttila - Ford Fiesta RS WRC +1m 09.1s
5 P. Solberg / C. Patterson - Citroën DS3 WRC +1m 16.2s
6 M. Ostberg / J. Andersson - Ford Fiesta RS WRC +1m 27.8s
7 H. Solberg / I. Minor - Ford Fiesta RS WRC +3m 25.5s
8 M. Wilson / S. Martin - Ford Fiesta RS WRC +3m 53.2s
9 K. Räikkönen / K. Lindström - Citroën DS3 WRC +3m 59.8s
10 J. Hänninen / M. Markkula - Skoda Fabia Super 2000 +5m 13.7s
Clasament general - PILOTI dupa Raliul Finlandei (etapa a 8-a din 13)*
1. Sebastien Loeb 171 p, 2. Mikko Hirvonen 144 p, 3. Sebastien Ogier 140 p, 4. Jari-Matti Latvala 96 p, 5. Petter Solberg 83 p, 6. Mads Ostberg 56 p, 7. Matthew Wilson 40 p, 8. Kimi Raikkonen 26 p, 9. Henning Solberg 26 p 10. Frederico Villagra 20 p, 11. Juho Hannien 13 p, 12. Dani Sordo 8 p, ...
Clasament general - CONSTRUCTORI dupa Raliul Finlandei (etapa a 8-a din 13)*
1. Citroen Total World Rally Team 290 p, 2. Ford Abu Dhabi 225 p, 3. M-Sport Stobart Ford 101 p, 4. Petter Solberg WRT 71 p, 5. Ice 1 Racing 38 p, 6. Munchi's Ford WRT 32 p, 7. Team Abu Dhabi 20 p, 8. FERM Power Tools 16 p, 9. Monster WRT 8 p, 10. Brazil World Rally Team 1p, 11. Van Merksteijn Motorsport 0 p.

*Sub rezerva omologarii rezultatelor de catre FIA.

2.jpg


sursa: http://www.prosport.ro/alte-sportur...stigat-pentru-a-doua-oara-in-finlanda-8552945
 
Pilot de cursă lungă! El e românul cu cele mai mari şanse să ajungă în Formula 1!

mihai-marinescu-magny-cours.jpg


La 22 de ani, Mihai Marinescu este un nume cu greutate în motorsportul autohton. Românul creditat cu cele mai mari şanse de a păşi în Formula 1 şi-a scris propria istorie a performanţei, după ce a fost, până acum, de două ori la un pas de a termina pe podium în actualul sezon al Formulei 2. "Îmi doresc victoria şi cred că acest lucru este posibil. De la locul 4 la locul 1 e diferenţă doar de trei locuri", spune Mihai hotărât.

Zâmbeşte un pic stingher în timp ce îşi trece mâna prin păr pentru a-şi aranja câteva şuviţe rebele. Vorbeşte liniştit despre munca de echipă care stă în spatele unei curse de Formula 2, despre planurile de viitor şi despre dorinţa de a ajunge în "Marele Circ". Mihai Marinescu a fost oaspete în redacţia ProSport, prilej cu care pilotul originar din Braşov a oferit amănunte inedite de pe pistă, dar şi din viaţa de zi cu zi.

Porecla BEU: "Părinţii mi-au spus că aşa strigam eu când eram mic, iar apoi aşa mi-au spus ei mie. Doar cei apropiaţi îmi spun Beu, în rest, toată lumea mă strigă Mihai".

mihai-marinescu4-vc.jpg


ŢINŢĂ: "Vreau să obţin câteva podiumuri în etapele care au rămas în Formula 2, chiar cred în acest lucru. Cele două locuri 4 ocupate până acum îmi dau speranţe. De la locul 4 la locul 1 nu este o diferenţă decât de trei locuri (zâmbeşte). Dacă nu porneşti cu ideea asta de acasă, că poţi ajunge pe primul loc, şi nu te lupţi pentru ea tot weekendul, te poţi lăsa de ceea ce faci".

VICTORIE DE ETAPĂ: "Mi-ar plăcea să ridic trofeul pe imnul României, dar şi pe acordurile unei hore".

ETAPA URMĂTOARE DIN AUSTRIA: "Va fi pe un circuit nou pentru toată lumea. De obicei, ca să mă obişnuiesc cu circuitul, cu succesiunea virajelor, dau un tur cu bicicleta sau alerg".

SEZONUL 2011 AL FORMULEI 2: "Nu avem prezenţa garantată la toate etapele, adunăm bani din etapă în etapă, cu eforturi destul de mari. Încerc să nu mă gândesc prea mult la acest lucru, pentru a rămâne concentrat pe probleme de pilotaj".

ROBERT KUBICA: "Este unul dintre piloţii de care sunt mai apropiat. Chiar ne-am întâlnit săptămâna trecută la Centrul de pregătire fizică pentru piloţi de la Viareggio. Am stat de vorbă, e un om extraordinar, foarte bătăios, luptă se se recupereze. Nu mi s-a părut foarte schimbat după accident, are acelaşi moral puternic, aceeaşi dorinţă de a fi pe pistă".

CEA MAI FIERBINTE CURSĂ: "A fost o cursă anul trecut, în sudul Portugaliei, simţeam că îmi frig tălpile. Am şi pierdut atunci vreo două kilograme şi jumătate, era groaznic de cald, aveai impresia că fierbea pista".

VIS: "Vreau să particip în Formula 1 şi să particip bine, nu doar să bifez acolo că am luat startul şi atât".

TOP 3 AL PILOŢILOR: "Hakkinen, mă uitam mult la el când eram mic, Senna, am văzut câteva curse de-ale lui, iar acum, în ultima perioadă, îmi plac la fel de mult Alonso şi Button, ultimul pentru calmul de care dă dovadă".

PERMIS AUTO: "Am categoria B, am luat permisul din prima, la 18 ani".

AMENZI: "Nu am luat nicio amendă până acum, am fost doar avertizat şi cam atât".

VITEZA ÎN TRAFIC: "Nu sunt fan. Ce îţi foloseşte dacă ajungi de la un semafor la altul cu patru secunde mai devreme? În plus, consumi inutil benzina, uleiul, frâna, motorul, nu se merită! Îmi place viteza, dar pe pistă, pentru că îmi dă voie să merg liber într-un mediu controlat, dacă se întâmplă ceva, nu am ce să păţesc".

MAŞINĂ PERSONALĂ: "Nu am. Îmi împrumută mama maşina ei de câte ori vin în ţară. Am făcut eforturi pentru a aduna banii de participare, am considerat că nici nu am chiar aşa mare nevoie de maşină, în plus, când sunt acasă, folosesc mai mult bicicleta".

PLANURI PE TERMEN SCURT: "Zilele acestea am programată o cursă pe Transfăgărăşan cu bicicleta împreună cu un prieten. În ultimii trei ani, de fiecare dată am urcat cu bicicleta până la Bâlea Lac, o excursie de o zi în care pornim cu rucsace în spate şi cu multă apă la noi".

CUM S-AR DESCRIE ÎN TREI CUVINTE: "Calm, econom şi rău, în ideea că sunt bătăios pe pistă sau atunci când e să lupt pentru interesele mele".

VIITOR: "Sunt conştient că la un moment dat va trebui să mă opresc cu pilotajul, însă aş vrea să rămân tot în motorsport. Ultimii 12 ani i-am petrecut aici, iar acum studiez şi ingineria mecanică, îmi doresc să merg mai departe în acest domeniu".

mihai-marinescu-vc-11.jpg


sursa: http://www.prosport.ro/alte-sportur...mai-mari-sanse-sa-ajunga-in-formula-1-8599677

Cadel Evans a fost sărbătorit în Austalia la aproape o lună de la câştigarea Turului Franţei

cadel.jpg


Rutierul Cadel Evans, primul australian care a câştigat Turul Franţei, a revenit, joi, în ţara sa, la aproape o lună de la victoria sa istorică, urmând să fie sărbătorit la Melbourne, informează AFP.

"Este mereu plăcut să revin acasă şi să fiu îmbrăţişat de mama", a declarat sportivul în vârstă de 34 de ani, la sosirea pe aeroportul din Melbourne. "Victoria mea este rezultatul multor ani de muncă. Când concurezi în Turul Franţei, te concentrezi asupra fiecărei zile, fiecărei etape... Uiţi uneori că acasă eşti aclamat de 20 de milioane de compatrioţi", a adăugat el, precizând că este impresionat de susţinerea australienilor.

Cadel Evans va defila, vineri, în cadrul unei parade organizate în onoarea sa în centrul oraşului Melbourne. De asemenea, este posibil ca un pod din Barwon Heads, localitate din statul Victoria, unde locuieşte Evans, să primească numele ciclistului.

Evans a câştigat în data de 24 iulie Turul Franţei, competiţie la care s-a clasat pe locul doi în 2007 şi în 2008.

sursa: http://www.prosport.ro/alte-sportur...luna-de-la-castigarea-turului-frantei-8603439
 
Sebastien Loeb şi-a prelungit contractul cu Citroen

loeb8.jpg


Pilotul francez Sebastien Loeb, de şapte ori campion mondial la raliuri, şi-a prelungit cu doi ani contractul cu Citroen Racing, pentru care va concura şi în 2012 şi 2013, a anunţat, miercuri, directorul general al echipei franceze, Frederic Banzet, informează AFP.

"Sebastien Loeb este un ambasador extraordinar pentru Citroen. Imaginea sa şi a noastră sunt puternic legate. El reprezintă curajul, sportivitatea, spiritul de competiţie, valori care nouă ne sunt dragi. Suntem mândri de fidelitatea lui faţă de Citroen şi de faptul că îşi va continua cariera cu echipa la care a debutat", se arată într-un comunicat semnat de Banzet.

Sebastien Loeb (37 de ani) concurează pentru Citroen din 2001 şi va continua să-l aibă copilot pe Daniel Elena, cu care a obţinut 66 de victorii în Campionatul Mondial de raliuri, ultima în Finlanda, la sfârşitul lunii iulie.

"Odată cu sosirea altor constructori în campionat, competiţia se va intensifica în următoarele sezoane. De asemenea, după schimbarea regulamentului în 2012, toţi concurenţii se vor bate cu arme egale", a precizat pilotul francez în comunicatul citat.

Cu cinci etape înainte de finalul campionatului, Loeb ocupă primul loc în clasamentul piloţilor. Următoarea etapă, a 9-a, va avea loc, sâmbătă, în Germania.

sursa: http://www.prosport.ro/alte-sportur...-si-a-prelungit-contractul-cu-citroen-8629142
 
Renault a renuntat la Heidfeld in favoarea lui Senna

Mutare in cadrul echipei Renault cu doar cateva zile inaintea Marelui Premiu al Belgiei de la Spa-Francorchamps. Germanul Nick Heidfeld si-a pierdut postul de pilot titular in fata brazilianului Bruno Senna.

senna.jpg


Nepotul legendarului Ayrton Senna revine astfel in prim planul actiunii din Marele Circ, dupa ce in 2010 a debutat alaturi de modesta echipa Hispania Racing.

Pe langa incercarea de a da un suflu nou echipei, oficialii de la Renault au reusit si o buna operatiune financiara, renuntand la un pilot platit pentru a merge pe mana unuia care aduce cu sine cateva milioane bune de dolari in cont.

In varsta de 27 ani, Bruno Senna este asteptat sa piloteze alaturi de rusul Vitaly Petrov in toate cele opt curse ramase de disputat pana la finalul actualului sezon.

Senna s-a alaturat echipei Renault la inceputul acestui an, cand a acceptat sa fie pilot de rezerva, in conditiile in care Heidfeld a fost preferat ca inlocuitor pentru Robert Kubica, accidentat intr-un raliu.

In varsta de 34 ani si cu zece ani de cariera in spate, Heidfeld a fost considerat la vremea respectiva solutia ideala pentru a contribui cu puncte in campionat.

Debutul a fost promitator, cu germanul urcand pe podium in Malaysia, dupa care Heidfeld nu a reusit sa urce mai sus de locul al saptelea.

Abandonurile din Germania si Ungaria, ultimele doua curse desfasurate inaintea pauzei de vara, au cantarit decisiv in alegerea celor de la Renault.

Bruno Senna a luat 18 starturi in Formula 1, reusind sa termine jumatate din cursele alergate. Cel mai bun rezultat al sau la finalul unui Mare Premiu a fost locul 14.

sursa: http://www.onlinesport.ro/stiri/mot...enuntat-la-heidfeld-in-favoarea-lui-senna.htm
 
Vettel, primul în calificări la MP al Belgiei!

vettel.jpg


Germanul Sebastian Vettel (Red Bull) a fost, sâmbătă, cel mai rapid pilot în calificările Marelui Premiu de Formula 1 al Belgiei şi va pleca de pe prima poziţie a grilei de start a cursei ce se va desfăşura, duminică, pe circuitul de la Spa-Francorchamps.

El va fi urmat de britanicul Lewis Hamilton (McLaren) şi de coechipierul său de la Red Bull, australianul Mark Webber.

Vettel, campion mondial en-titre şi liderul clasamentului piloţilor, se află la al nouălea pole-position în acest sezon.

Pilotul venezuelean Pastor Maldonaldo (Williams) a fost penalizat cu cinci locuri pe grila de start a Marelui Premiu de Formula 1 al Belgiei, ca urmare a unui acroşaj cu monopostul pilotului Lewis Hamilton (McLaren), sâmbătă, în timpul calificărilor.

Maldonaldo a obţinut al 16-lea timp în calificări, astfel că el va porni în cursa de duminică, după penalizare, de pe locul 21 al grilei. El a avut acroşajul cu monopostul lui Hamilton la finalul celei de-a doua părţi a calificărilor, englezul primind un avertisment pentru acest incident.

Grila de start a GP-ului Belgiei, după penalizarea lui Pastor Maldonaldo:
1. Sebastian Vettel (Germania/Red Bull-Renault) 1:48.298
2. Lewis Hamilton (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:48.730
3. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) 1:49.376
4. Felipe Massa (Brazilia/Ferrari) 1:50.256
5. Nico Rosberg (Germania/Mercedes) 1:50.552
6. Jaime Alguersuari (Spania/Toro Rosso-Ferrari) 1:50.773
7. Bruno Senna (Brazilia/Lotus-Renault) 1:51.121
8. Fernando Alonso (Spania/Ferrari) 1:51.251
9. Sergio Perez (Mexic/Sauber-Ferrari) 1:51.374
10. Vitaly Petrov (Rusia/Lotus-Renault) 1:52.303
11. Sébastien Buemi (Elveţia/Toro Rosso-Ferrari) 2:04.692
12. Kamui Kobayashi (Japonia/Sauber-Ferrari) 2:04.757
13. Jenson Button (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 2:05.150
14. Rubens Barrichello (Brazilia/Williams-Cosworth) 2:07.349
15. Adrian Sutil (Germania/Force India-Mercedes) 2:07.777
16. Heikki Kovalainen (Finlanda/Team Lotus) 2:08.354
17. Paul di Resta (Scoţia/Force India-Mercedes) 2:07.758
18. Jarno Trulli (Italia/Team Lotus) 2:08.773
19. Timo Glock (Germania/Virgin-Cosworth) 2:09.556
20. Jérôme d'Ambrosio (Belgia/Virgin-Cosworth) 2:11.601
21. Pastor Maldonado (Venezuela/Williams-Cosworth) 2:08.106
22. Vitantonio Liuzzi (Italia/Hispania-Cosworth) 2:11.616
23. Daniel Ricciardo (Australia/Hispania-Cosworth) 2:13.077
24. Michael Schumacher (Germania/Mercedes) fără timp.

sursa: http://www.prosport.ro/alte-sportur...-la-mp-al-belgiei-vezi-grila-de-start-8662470
 
Vettel a câştigat Marele Premiu al Belgiei!

vettel.jpg


Pilotul Sebastien Vettel (Red Bull-Renault) a câştigat, duminică, Marele Premiu al Belgiei, a 12-a etapă a Campionatului Mondial de Formula 1, disputat pe circuitul de la Spa-Francorchamps.

Vettel a fost urmat de coechipierul său, australianul Mark Webber, locul trei revenit britanicului Jenson Button (McLaren-Mercedes).

Spaniolul Fernando Alonso (Ferrari) a fost al patrulea, în timp Michael Schumacher (Mercedes), care în acest week-end a sărbătorit 20 de ani de la debutul în Formula 1, a fost al cincilea.

Germanul Nico Rosberg (Mercedes-Benz) a ocupat locul şase, iar pe şapte s-a clasat Adrian Sutil (Germania-Force India).

Au mai punctat: Felipe Massa (Brazilia/Ferrari) - locul 8, Vitali Petrov - (Rusia/Renault) - locul 9 şi Pastor Maldonado (Spania/Williams) - locul 10.

sursa: http://www.prosport.ro/alte-sporturi/auto-moto/vettel-a-castigat-marele-premiu-al-belgiei-8665417
 
Alonso tinteste victoria la Monza

Succesul obtinut in 2010 in fata tifosilor Ferrari l-a facut pe Fernando Alonso sa-si doreasca o noua victorie in templul vitezei de la Monza, loc considerat sacru pentru intreaga suflare a echipei italiene.

fernando.jpg


"Monza este o cursa speciala pentru orice pilot. Este cel mai rapid circuit din campionat si sa pilotezi aici iti da o senzatie extraordinara.

"Acest traseu este de asemenea special din ratiuni emotionale, mai ales daca esti un pilot Ferrari, asa cum am experimentat eu sezonul trecut", a spus Alonso.

Dublul campion mondial a explicat ce inseamna sa castigi la Monza la volanul unui monopost Ferrari.

"Este incredibil. Sa fii pe podium si sa vezi zecile de mii de fani sub tine purtand steaguri si tricouri cu insemnele Ferrari. De aceea, obiectivul nostru este sa repetam victoria de anul trecut", a spus Alonso.

Pilotul spaniol a castigat prima data la Monza in 2007, cand concura pentru echipa McLaren-Mercedes, succes pe care l-a repetat in 2010 in primul an la Ferrari.

sursa: http://www.onlinesport.ro/stiri/motor/f1/78712/alonso-tinteste-victoria-la-monza.htm
 
Vettel pleacă din pole position în MP al Italiei! VEZI grila de START

vet.jpg


Germanul Sebastian Vettel (Red Bull) a fost, sâmbătă, cel mai rapid pilot în calificările Marelui Premiu de Formula 1 al Italiei şi va pleca de pe prima poziţie a grilei de start a cursei ce se va desfăşura, duminică, pe circuitul de la Monza.

El va fi urmat de piloţii echipei McLaren, britanicii Lewis Hamilton şi Jenson Button.

Vettel, campion mondial en-titre şi liderul clasamentului piloţilor, se află la al 10-lea pole-position în acest sezon, al 25-lea din carieră.
Pilotul german Michael Schumacher (Mercedes GP), care la ultima cursă, în Belgia, s-a clasat pe locul cinci, deşi a plecat de pe ultima poziţie pe grila de start, a obţinut al optulea cel mai bun timp în calificările de sâmbătă.

Grila de start a MP al Italiei este următoarea:
1. Sebastian Vettel (Germania/Red Bull-Renault) 1:22.275
2. Lewis Hamilton (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:22.725
3. Jenson Button (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:22.777
4. Fernando Alonso (Spania/Ferrari) 1:22.841
5. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) 1:22.972
6. Felipe Massa (Brazilia/Ferrari) 1:23.188
7. Vitali Petrov (Rusia/Lotus-Renault) 1:23.530
8. Michael Schumacher (Germania/Mercedes) 1:23.777
9. Nico Rosberg (Germania/Mercedes) 1:24.477
10. Bruno Senna (Brazilia/Lotus-Renault) fără timp în Q3
11. Paul di Resta (Scoţia/Force India-Mercedes) 1:24.163
12. Adrian Sutil (Germania/Force India-Mercedes) 1:24.209
13. Rubens Barrichello (Brazilia/Williams-Cosworth) 1:24.648
14. Pastor Maldonado (Venezuela/Williams-Cosworth) 1:24.726
15. Sergio Perez (Mexic/Sauber-Ferrari) 1:24.845
16. Sebastien Buemi (Elveţia/Toro Rosso-Ferrari) 1:24.932
17. Kamui Kobayashi (Japonia/Sauber-Ferrari) 1:25.065
18. Jaime Alguersuari (Spania/Toro Rosso-Ferrari) 1:25.334
19. Jarno Trulli (Italia/Team Lotus) 1:26.647
20. Heikki Kovalainen (Finlanda/Team Lotus) 1:27.184
21. Timo Glock (Germania/Virgin-Cosworth) 1:27.591
22. Jerome d'Ambrosio (Belgia/Virgin-Cosworth) 1:27.609
23. Daniel Ricciardo (Australia/Hispania-Cosworth) 1:28.054
24. Vitantonio Liuzzi (Italia/Hispania-Cosworth) 1:28.231

sursa: http://www.prosport.ro/alte-sportur...-in-mp-al-italiei-vezi-grila-de-start-8725739
 
Încă un pas spre titlu! Vettel a câştigat Marele Premiu al Italiei

vettel.jpg


Pilotul echipei Red Bull Sebastian Vettel a câştigat, duminică, Marele Premiu al Italiei, a 13-a etapă a Campionatului Mondial de Formula 1, germanul fiind urmat de Jenson Button (McLaren-Mercedes) şi de Fernando Alonso (Ferrari).

Pe locul 4 s-a clasat Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes), iar pe cinci a trecut linia de sosire Michael Schumacher (Mercedes GP), urmat de Felipe Massa (Ferrari).

Pe locurile 7-10 s-a clasat în ordine Jaime Alguersuari (Toro Rosso), Paul Di Resta (Force India), Bruno Senna (Lotus Renault) şi Sebastien Buemi (Toro Rosso).

Piloţii Mark Webber (Red Bull) şi Nico Rosberg (Mercedes GP) au abandonat.

sursa: http://www.prosport.ro/alte-sportur...l-a-castigat-marele-premiu-al-italiei-8730971
 
Back
Top