• Forumul vechi a fost pierdut. Nu mai putem recupera continutul vechi. Va invitam sa va inregistrati pentru a reface comunitatea noastra!

RECLAME HAIOASE=))

au-aparut-prezervative-cu-chipul-papei-benedict-pe-ambalaj-video-3614.jpg


Cea mai mare companie producătoare de prezervative din Olanda a venit cu o idee inedită pentru a-şi promova produsele. Reprezentanţii firmei au distribuit gratuit în Rotterdam 2.000 de prezervative cu imaginea Papei pe ambalaj. Iniţiativa a fost primită cu încântare de localnice, care au acceptat prezervativele fără nicio reţinere.

Ambalajele prezervativelor au imprimată o imagine reprezentând silueta Papei, şi, cu toate că figura Suveranului Pontif nu apare, toată lumea a înţeles la cine se face aluzie. Textul mesajului scris pe ambalaj. "Eu am spus nu, noi spunem da", înlătură şi orice urmă de îndoială. Designul de pe ambalajele prezervativelor a stârnit multe zâmbete şi a făcut ca produsele să fie foarte bine primite de femei.

Reprezentanţii firmei producătoare de prezervative spun că şi-au propus să transmită un mesaj clar în legătură cu riscurile la care se expun oamenii atunci când întreţin relaţii sexuale neprotejate, de la bolile cu transmitere sexuală la sarcinile nedorite. Ei au încercat, astfel, să ia atitudine faţă de poziţia Bisericii Catolice, care nu aprobă folosirea prezervativelor.

Luna trecută, un adevărat scandal a izbucnit la Londra, după ce câţiva tineri angajaţi în Ministerul de externe de la Londra au scris pe o bucată de hârtie, printre altele, că Papa ar trebui să lanseze o linie de prezervative denumite "Benedict".
 
Pun si eu link . Sper sa nu se repete , ca nu m-am uitat la toate care au fost postate pana acum

 
In ce tara traim ,daca nici simtz al umorului nu mai este :D:




CONTROVERSE: Ce are Vitali “mică”? Reclama la Oskar, considerată vulgară. Agenția reacționează


Lansată de doar câteva săptămâni, reclama pentru vopseaua Oskar încinge spiritele între Consiliul Român al Publicității (RAC) și agenția care a făcut reclama – Next Advertising.

După ce doi telespectatori au reclamat la CNA “vulgaritatea implicită” a spotului, RAC a decis că reclama trebuie refăcută.

De ce a fost reclamată reclama, în continuare:
“Mesajul poate fi considerat de către consumator vulgar și respingător”

“Comunicarea comerciala cuprinde un mesaj scris pe gard cu vopsea rosie, mesaj ce poate fi considerat de catre consummator vulgar si respingator din punct de vederea al bunului-simt”, spune Consiliul Român al Publicității.

De unde a pornit totul?

Doi consumatori au reclamat la CNA “pe de o parte vulgaritatea implicita a mesajului acoperit de vopseaua Oskar Crema, iar pe de alta parte tratamentul la care este supus tanarul de catre garda de corp a personajului jignit de afirmatia scrisa cu vopsea pe gard.”

Din poziția și argumentația RAC:

Se incalca prevederile Articolului1,5 din Codul de Practica in Publicitate: ,,Comunicarea trebuie sa evite orice mesaj care poate fi considerat indecent” vulgar aau respingator din punct de vedere al bunului-simt ai al sensibititatii consumatoritor“.

Garda de corp a lui Vitali recurge, de la inceputul spotului, la intimidare si amenintarevoalata:”zice ca daca nu termini mai repede, ne suparam, da?”. Ulterior, dupa ce baiatul acopera mesajul cu vopsea, garda de corp face uz inca o data de pozitia sa de forta de care s-a folosit inca de la inceput si il umileste pe baiat manjindu-l pe fata cu trafaletul. Pe toata durata spotului a iesit in evidenta postura de victima a baiatului, aflat in total dezechilibru de forta fizica si psihica fata de garda de corp.

Tinand cont de cele de mai sus, Comitetul Etic al RAC a decis ca se incalca urmatoarele articole din CodulRAC:

,,Comunicarea trebuie sa respecte demnitatea umana sub toate aspectele”.
“Comunicarea trebuie sa nu contina afirmatii sau reprezentari care sa incite ta violenta verbala, psihica sau fizica”.

Un alt aspect retinut de catre Comitetul Etic a fost faptul ca, in situatia in care baiatul a comis o fapta reprobabila, scriind pe gard mesajul injurios la adresa lui Vitali, acesta a decis sa-si faca singur dreptate, apelând la garda de corp privată. Prin aceasta se încalcă un alt articol: Comunicarea trebuie sa nu incite sau sa nu para a sustine si a incuraja ta nerespectarea legii sau a bunelor moravuri

RAC, recomandă revizuirea spotului și eliminarea deficiențelor constatate.

Next Advertising: Conform rationamentului RAC, toate basmele copilariei si majoritatea filmelor incita la violenta

“Conform rationamentului RAC, toate basmele copilariei si majoritatea filmelor incita la violenta”, spun cei de la Next.

Daca aplicam aceeasi “exigenta” tuturor reclamelor de pe post, foarte putine vor mai ramane pe post, argumentează agenția.

Parodontax – saliva cu sange – imagine care deranjeaza :D:



BCR – atenteaza la demnitate, ascunde amanta in dulap


Napoca – mananca inghetata din tufis, este neigienic


Lays Pofta de pauza – inducerea de comportament social neadecvat


Punctul de vedere al agenției:

Cum ne da inapoi RAC-ul

“Un spot care in cateva saptamani a ajuns sa aiba zeci de comentarii pozitive pe internet, este pe punctul de a fi interzis pentru ca doi (doi!) spectatori il considera ofensator si agresiv? Ceva este complet gresit aici.

“Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC) a inregistrat in data de 23.05.2011 o solicitare de punct de vedere a CNA spotului companiei Deutek pentru vopseaua Oskar Crema. Solicitarea CNA a avut la baza sesizarile a doi consumatori, care reclamau pe de o parte vulgaritatea implicita a mesajului acoperit de vopseaua Oskar Crema, iar pe alta parte tratamentul la care este supus tanarul de catre garda de corp a personajului jignit de afirmatia scrisa cu vopsea pe gard.”

Cu alte cuvinte, doi telespectatori fac plangere la CNA ca spotul Deutek li se pare obscen si agresiv, iar CNA cere opinia Consiliului Roman Pentru Publicitate, adica RAC, sfatuitorul sau profesionist in materie de publicitate. Ce hotaraste RAC?

“Comunicarea comerciala analizata cuprinde un mesaj scris pe gard cu vopsea rosie, mesaj ce poate fi considerat de catre consumator vulgar si respingator din punct de vedere al bunului-simt.
In consecinta, se incalca prevederile Articolului 1.5 din Codul de Practica in Publicitate elaborat de RAC:
Art. 1.5. – Comunicarea trebuie sa evite orice mesaj care poate fi considerat indecent, vulgar sau respingator din punct de vedere al bunului-simt si al sensibilitatii consumatorilor.”

Scrie pe gard un mesaj indecent, vulgar sau respingator? Nu, in opinia RAC, pe gard scrie un mesaj care POATE fi considerat indecent, vulgar sau respingator. O concluzie cat se poate de clara! Acest POATE ne arata fermitatea si precizia taioasa a legii, care nu lasa nici o urma de interpretare!

Veti spune ca cei doi (doi!) consumatori care au fost deranjati sunt dovada vie ca POATE fi un mesaj deranjant. Asa este. La fel cum imaginea a doi tineri care se saruta va fi considerata deranjanta de catre un grup de calugarite, deci POATE fi considerata indecenta, vulgara sau respingatoare, si recomandarea RAC ar fi desigur ca ea sa fie interzisa.

Sa mergem mai departe, catre celelalte pacate capitale ale spotului Deutek. Citam in continuare din decizia RAC.

“Pe toata durata spotului a iesit in evidenta postura de victima a baiatului, aflat in total dezechilibru de forta fizica si psihica fata de garda de corp.
[...] se incalca urmatoarele articole din Codul RAC:
Art. 6.2: Comunicarea trebuie sa respecte demnitatea umana sub toate aspectele.”

Intelegem ca orice urma de agresiune in comunicare va fi interpretata drept atentat la demnitatea persoanei. O palma aplicata cuiva ii lezeaza demnitatea. Pai atunci hai sa extindem codul de conduita si la altii, de ce sa-l aplicam discretionar? Sa interzicem de exemplu agresiunea motanului Tom care de zeci de ani atenteaza la demnitatea soriceasca a lui Jerry, aflat in total dezechilibru de forta fizica si psihica fata de acesta.

Notiunea de “demnitate umana” e evident interpretabila. Reclamele care lezeaza demnitatea umana prin imbecilitate si falsitate nu intra desigur in atentia RAC.

“Art. 6.3: Comunicarea trebuie sa nu contina afirmatii sau reprezentari care sa incite la violenta verbala, psihica sau fizica”

Incitarea la violenta ar trebui sa fie o manifestare explicita care se concretizeaza prin chemari de genul “Veniti sa le spargem fatza!” sau “Sa le dam foc la case!”. Faptul ca aratam un act de agresivitate nu inseamna incitare la violenta. Conform rationamentului RAC, toate basmele copilariei si majoritatea filmelor incita la violenta. Cartile de citire sunt pline de povesti de o violenta infricosatoare. Sa interzicem Scufita Rosie si Capra cu trei iezi pana nu vom avea crime in gradinite!

Sa mergem mai departe, caci legea nu doarme si nu iarta.

“[...] in situatia in care baiatul a comis o fapta reprobabila, scriind pe gard mesajul injurios la adresa lui Vitali, acesta a decis sa-si faca singur dreptate, apeland la o garda de corp privata. Prin aceasta se incalca articolul 6.5 din Codul RAC:
Art. 6.5. Comunicarea trebuie sa nu incite sau sa nu para a sustine si a incuraja la nerespectarea legii sau a bunelor moravuri.”

Apare din nou ideea de incitare, ca si cum personajele noastre ar fi cerut spectatorilor sa faca si ei la fel. In plus, situatia din spot PARE a sustine si incuraja nerespectarea legii. Adica ea poate nu sustine si nici nu incurajeaza, dar asa PARE. Strictetea Codului RAC isi spune din nou cuvantul. In acelasi spirit strict si exigent, propunem schimbarea Codului Penal: sa faca ani grei de puscarie toti cei care PAR a fi comis crime si violuri.

“Comitetul Etic al RAC [...] recomanda revizuirea spotului publicitar si eliminarea deficientelor constatate. [...]
termenul de implementare a deciziei Comitetului Etic este de 5 zile lucratoare de la data comunicarii deciziei.”

In concluzie, dragi colegi de breasla care inca mai vreti sa faceti campanii creative si memorabile, iata ce va asteapta pe toti in analizele si interpretarile Comitetului Etic RAC prin prisma interpretabilului Cod de practica in publicitate:

Desi sunt niste povesti si niste scenete, reclamele sunt interpretate ca intamplari adevarate, si judecate in consecinta. Tot ce vedem pe ecran este real.
Orice procedeu stilistic precum exagerarile, metafora, alegoriile, figurile de stil, jocurile de cuvinte, etc. vor fi interpretate ad literam si vor fi sanctionate daca PARE ca nu respecta Codul de practica. De fapt aceste procedee stilistice care nu reflecta realitatea in mod “onest, adevarat, clar si decent” ar trebui interzise.
Agresivitatea de orice fel va fi interpretata ca incitare la violenta, nerespectarea legii si/sau atentat la demnitatea umana.
Pe viitor, orice reclama care incearca sa se diferentieze prin alte metode decat cuvinte frumoase, oameni fericiti, muzica melodioasa, copii mici si animale, va atrage dupa sine sesizarile a unu-doi consumatori care vor pune in miscare CNA, care va declansa o sedinta a Comitetului Etic RAC a carei decizie “in litera dar si spiritul Codului” va fi eliminarea acelei reclame.
Daca aplicam aceeasi “exigenta” tuturor reclamelor de pe post, foarte putine vor mai ramane pe post. Doar ca nu putem sa o facem daca nu exista “sesizarile consumatorilor”. Nu sunt sesizari – nu sunt probleme.
Daca exista chiar si o sesizare a unui consumator nemultumit (ruda cu cineva de la concurenta, extremist religios, etc.), nu conteaza ca zeci de mii de oameni apreciaza reclama. O singura sesizare, si pe campania ta o va lua RAC-ul.
Daca scapi de RAC, CNA-ul poate oricum decide sa elimine campania. Cu alte cuvinte, daca RAC spune nu, CNA spune nu, iar daca RAC spune ok, CNA-ul poate spune tot nu. Nu avem prea multe sanse de scapare din plasa cenzurii, nu?

Ceva trebuie schimbat. Procedurile de lucru, Codul de practica in publicitate, modul de selectie a membrilor Comitetului Etic, modul de interpretare al Codului, sau toate la un loc. Nu e normal ca soarta unei campanii care costa zeci-sute de mii de euro sa fie decisa prin interpretarea subiectiva in spiritul lui “PARE a fi” si “POATE fi considerat”, pe baza unor sesizari “dezinteresate” care pot proveni de la concurenta sau extremisti, de catre comisii care pot avea membri interesati de esecul respectivei campanii.

Natiunile cele mai libertine din lume sunt si cele mai avansate. Progresul se naste prin ruperea limitarilor.

Noi in Romania nu judecam lucrurile in spirit de fair-play, ci in dorinta sa moara capra vecinului si cu repere primitive. O mentalitate medievala aplicata tendentios pe legislatie occidentala de “etica” nu face decat sa ne stagneze dezvoltarea. Sau sa ne dea inapoi. Ca RAC-ul.

NEXT Advertising

Exemple de spoturi care PAR a nu respecta Codul de practica, deci ar trebui interzise:
1. Airwaves – incita la comportament irational: poate oricine sa se arunce de pe o stanca in apa inghetata
2. Algida premii – “premii te asteapta IN inghetata” – mesaj mincinos
3. Pronto clasic – “intr-o camera sigilata o saptamana”: privare de libertate
4. Snickers – “te misti ca o baba”: jignire, atenteaza la demnitatea umana
5. Aqua Carpatica – “cea mai pura apa”: cine a stabilit?
6. Parodontax – saliva cu sange – imagine care deranjeaza
7. Skittles – agresiune fata de oameni, ne-a speriat leul
8. BCR – atenteaza la demnitate, ascunde amanta in dulap
9. Aroxol – incitare la violenta gratuita. in momentul in care sunt nimicite, moliile nu fac rau hainelor. dupa ce sunt prezentate ca o familie draguta, sunt omorate fara motiv.
10. Casali Rom – nuditate. fundul dansatoarei este expus in intregime.
11. Jacobs Kronung – discriminare?
12. Joe Big – discriminare?
13. Kebeti Pestisor – omoara un pui (sau pestisor) pentru distractie
14. Kung FU pizza – bataie, poate incita la violenta
15. Finetti – mananca ciocolata direct din borcan, este neiginenic
16. Magnum – gesturi usor imitabile de copii
17. Napoca – mananca inghetata din tufis, este neigienic
18. Renault Clio – comportament salbatic
19. Rio mare – “singurul cu gust unic”- mesaj mincinos. restul conservelor au gust confundabil intre ele?
20. Dots de la Boom – agresivitate si atac la demnitatea umana
21. Red Bull Plaja – obscenitate, conotatii sexuale explicite
22. Lays Pofta de pauza – inducerea de comportament social neadecvat
23. Modafen Hot Drink – lezarea demnitatii umane, incitare la comportament agresiv

http://www.paginademedia.ro
 
Reclama la Coca Cola :P realizata cu cele mai diverse și inedite imagini din "viața reala" surprinse de "ochiul" omniprezent al camerele video publice .

[video=youtube]
 
Descoperirea secolului XX

Au apărut în astă lume, însă pretenţii eu nu am,
Şi nu îmi arde nici de glume, invenţii mii, la kilogram,
Dintr-o greşeală, accident, aiurea, sau cum vrei s-o iei,
De milioane, evident, mişcând planeta-n jurul ei,
Cum ar fi tocul la pantofi, ceasul de mână bărbătesc,
Şi-apoi, pireul de cartofi…de tirbuşon, nu mai vorbesc !
Dar una, în particular, şi-o recunoaşte orice snob,
A transformat în mod barbar, instinctul masculin pe glob :

Era prin secolul trecut, lâng-un cătun sub Pirinei,
O mirişte şi, la păscut, vacuţe mândre şi viţei,
Iar undeva, pe un imaş, se profila masiv, Cordell,
Un taur foc de naravaş, cum se vedea dupa şeptel,
Încât nici Jean, stăpanul său, n-avea nimic de obiectat
Despre Cordell, că n-ar fi rău, făcându-şi treaba regulat,
Având program săptămânal cu fiecare,-n mod expres,
De şapte ori, profesional, să fie sigur de succes ;

Numai că dup’ un timp, parol, pe cât era el de activ
Cu tot haremul din ocol, a devenit mai slectiv ! …
Se arăta a fi bărbat, când o codană îi pica,
De necrezut, numai o dat’, şi-a doua zi o refuza !
O mirosea strâmbând din bot, se comporta ca şi un bou,
Din ce motiv ?...mare netot ! avea dorinţi de ceva nou,
Nici cu Marìe, cu Fifi chiar, ce uger, nene, şold rotund !
De îl făcea şi pe-un măgar să treacă iazul pe la fund,
Nu a mai vrut a doua zi, privind la ele ca un chior,
Că Jean, aproape-a-nnebuni, îl pregătea de abator,
Şi-abia-nspre prânz când termină un kil jumate de Martell,
Ajunse de se lumină, găsind problema lui Cordell :
Jivina, cu instinct bovin, nu se uita la ce-i frumos,
Adulmecând locul divin, recunoştea după miros (!)
Aşa că Jean s-a scărpinat, descoperind fără de chin,
Soluţia de-anihilat instinctul lui Cordell, bovin :
Din briantină, flori de tei, piparcă verde, busuioc,
Lavandă, mentă, stanjenei, le-a pus tocate la un loc,
Le-a învîrtit, le-a tot frecat, în sticla care s-a golit,
Umplând cu ce a strecurat, satisfăcut, pompa de flit,

Şi-apoi, luă el pe Janette, cea mai nasoală din ocol,
Bălţată, şuie, şi discret, cu pompa, ca la protocol,
A primenit-o, jovial, prin parţi ştiute doar de el,
Unde era esenţial pentru năsucul lui Cordell,
Şi-a prezentat-o în pătul, unde Cordell tot fredona
Un pai în gură de sătul, să vadă ce s-o întâmpla…
Ei bine, prea detailat de-aş povesti nu are rost,
Un pic doar ce-a adulmecat, nici lanţ, nici poartă n-au mai fost !
Şi-o lună au făcut duet, pân’ ce Cordell s-a răcorit,
Având, ca rezultat, Janette, un viteluş tac-su leit ;

Aşa că Jean, văcar, pilit, fără de şcoală, doctorat,
Nici el nu şi-a închipuit pe-atunci ce treabă-a inventat !
Până ce s-a convins, cum spui, având, setoasă, berechet,
Madam Forêt, jumatea lui, testând produsul în secret,
Ştiind de leacul lui Cordell, pe care Jean l-a născocit
Şi mai ştia, în paralel, şi-unde era pompa de flit…
Dar, numai după cîţiva ani, când Jean, subit, a sucombat,
Fiind cu gândul şi la bani, madam Forêt la patentat,
Însă problemă ce-a avut, cu patentatul, când s-a dus,
Că n-a putut şi n-a ştiut cum să numească-acest produs,
Noroc a fost că-n mintea ei, nici vorbă google, internet !
Un clinchet vag de clopoţei i-a amintit-o pe Janette,
Şi nu pe ea, nici pe Cordell, ci pe micuţul viţeluş,
Ca tac-su, dar mai mititel, de vesel şi de jucăuş,
Încât ea a înregistrat acel patent dup-un viţel,
Pe care Jean l-a botezat, atââât de drăgălaş......Chanel !

Valeriu Cercel
 
Daca aveti timp mergeti savedeti,este interesant si haios =))


Vernisajul expoziţiei organizate de Casa de Cultură a Municipiului Cluj-Napoca, Asociaţia Clujul de altădată şi Centrul de Cultură Urbană Casino, coordonatori fiind Ancuţa-Lăcrămioara Chiş şi Ucu Bodiceanu, va avea loc marţi, 22 ianuarie, de la ora 11:00. Perioada de vizitare a expoziţiei e până pe 5 februarie, iar intrarea este liberă.

Clădirea Casino din Cluj-Napoca va găzdui, începând de marţi, o "căruţă" de reclame din secolul XX, aşa cum promit organizatorii. Printre ele şi anunţuri matrimoniale apărute înainte ca reţelele de socializare sau site-urile specializate să îşi facă apariţia.

"Tânăr inteliget caut o româncă frumoasă, cultă, viaţă nepătată, gospodară, fără capritzuri şi pretentziuni, căreia-i place viaţa la ţară""


18441713_zps19e44026.jpg


18441710_zpsd686dfcc.jpg


 
Reclama pt sos de salata produs de compania Kraft :D: Reclama, nu atat haioasa cat scandaloasa ,in opinia unora .


 
Reclama interzisa :P


Reclama la ziar ()
 
Back
Top