• Forumul vechi a fost pierdut. Nu mai putem recupera continutul vechi. Va invitam sa va inregistrati pentru a reface comunitatea noastra!

BARBATII . Cum ar fi viata femeilor fara barbati !!?

Cele 10 "fete" ale fiecarei femei.


Personalitatea unei femei este mult mai complexă decât se credea până acum, sunt de părere psihologii britanici. După cum dezvăluie cotidianul "Daily Mail", orice femeie reprezintă un cumul de tendinţe comportamentale distincte, unele dintre acestea fiind mai vizibile şi dominându-le pe celelalte. "Fiecare femeie are o latură dominantă a personalităţii sale, care nu le exclude pe celelalte, ci doar le pasează într-un plan secundar. În personalitatea unei femei există 10 tendinţe diferite, fiecare dintre acestea făcându-se simţită într-o anumită situaţie", afirmă Paul Zeal, specialist în psihologie comportamentală.

1. Femeia de carieră
Este organizată, rece şi poate părea arogantă. Capabilă să-şi stăpânească emoţiile, o puteţi recunoaşte uşor, după privirea sa "de oţel", atitudinea superioară şi siguranţa pe care o afişează. Dacă se vorbeşte mult despre serviciu, nu încercaţi să schimbaţi vorba sau să o întrerupeţi, căci nu veţi reuşi decât s-o enervaţi.

2. Romantica
Pare desprinsă dintr-un roman de epocă. Este veşnic în căutarea "cavalerului medieval", care să-i schimbe radical viaţa şi să-i ofere protecţia mult visată. Cum o recunoaşteţi: are o privire visătoare, este fidelă serialelor şi filmelor de dragoste. Fraze tipice: "Îţi aduci aminte cum ne-am cunoscut", "Spune-mi de ce te-ai îndrăgostit de mine" etc. Dacă vreţi s-o păstraţi, cumpăraţi-i flori, spuneţi-i cât de mult o iubiţi, nu uitaţi aniversările familiei.

3. Eterna mamă
Este cea mai puternică parte a unei femei, chiar dacă ea nu a devenit, biologic, mamă. Are o tendinţă permanentă de protecţie faţă de cei din jur şi, uneori, poate deveni pisăloagă insistând, de pildă, să vă luaţi umbrela, chiar dacă afară e un soare orbitor. Dacă această tendinţă devine supărătoare. "contracaraţi-o" cu tact şi multă diplomaţie: flirtraţi cu ea, apelaţi la senzualitatea sa ascunsă.

4. Fetiţa
În fiecare femeie matură există nostalgia copilăriei, manifestându-se printr-o tendinţă infantilă, nu neapărat supărătoare. Din când în când, apare la suprafaţă fetiţa neastâmpărată, care poate fi capricioasă, răutăcioasă sau veselă şi exuberantă. Cu o astfel de femeie, cea mai mare greşeală ar fi să spuneţi: "Chiar nu intenţionezi să te maturizezi?", frază care i-ar putea crea chiar un complex de inferioritate.

5. Şefa
Evident, îi place să conducă, să controleze totul din jurul ei. Deşi voalate, afirmaţiile ei reprezintă ordine ce nu trebuie comentate. Aproape toate frazele ei încep cu: "Ar trebui să..." sau "Nu cred că e bine..." Vrea să pară amabilă şi sugerează că sfaturile ei sunt numai în folosul celorlalţi; de fapt, binele personal este adevăratul scop. N-o contraziceţi, căci nu veşi avea şanse de reuşită, arătaţi-i că sunteţi o persoană adultă, capabilă să ia decizii pentru sine.

6. Casnica
Este mereu preocupată de cămin, de redecorarea lui, de găsirea unor accesorii casnice noi sau reţete culinare. Tot ce-şi doreşte este o ambianţă familială caldă, protectoare, pentru a-şi putea construi la adăpostul acesteia, propriile fantezii. Din păcate, ele nu depăşesc spaţiul casnic. Soţia ideală pentru bărbaţii care nu-şi doresc alături o femeie sofisticată. Dacă totuşi vreţi să-i arătaţi că există alt univers, încercaţi să-i oferiţi o viaţă socială mai complexă: mergeţi în vizite, la film, la concerte, organizaţi petreceri.

7. Regina de gheaţă
Doar o străfulgerare a privirii ei poate "îngheţa" un bărbat, de la o distanţă apreciabilă. Dacă relaţia curentă nu o satisface, renunţă la bărbatul de lângă ea fără să clipească. Pentru ea, efuziunile sentimentale sau manifestările romantice reprezintă doar o pierdere de vreme. Un sfat: dacă tăcerea ei vă nelinişteşte, n-o întrebaţi: " S-a întâmplat ceva?", pentru că nu veţi primi vreun răspuns.

8. Petrecăreaţa
Se poartă revoltător, cel puţin în ochii unor femei de tip "casnic" sau "matern". Adoră petrecerile, vorbeşte tare şi nu sfieşte să atace, cu entuziam, sticla de băutură. De fapt, este o atitudine care maschează un complex de inferioritate sau o timiditate excesivă. Dacă vreţi să o readuceţi cu picioarele pe pământ, adoptaţi, pe moment, acelaşi stil, parând să vă amuzaţi teribil, apoi sugeraţi-i - discret- că e timpul să mergeţi acasă. O modalitate sigură de a o pierde este să-i aruncaţi, nervos, remarci de genul: "Hai odată acasă, nu vezi că te faci de râs!" sau "Chiar vrei să dai gata toată băutura din casă?"

9. Iraţionala
Este o tendinţă care apare mai ales în cazul unui stres prelungit sau în urma unui şoc emoţional. Dacă, la bărbaţi, emoţiile şi intelectul sunt două elemente total separate, la femei ele se confundă adesea. Pentru o femeie, trecerea bruscă de la o stare la alta nu este un lucru neobişnuit, în special dacă este foarte obosită sau preocupată de ceva anume. Cum puteţi amorsa momentul, evitând o ceartă, asiguraţi-o de sentimentele dvs., oferiţi-i o seară plăcută, liniştitoare, îndemnaţi-o să se culce mai devreme. Probabil că a doua zi îşi va reveni complet.

10. Vampa
O recunoaşteţi uşor, după privirea insinuantă şi mersul lasciv, provocator. Ştie să scoată din minţi un bărbat, fără prea multe cuvinte. Pentru ea, limbajul gesturilor reprezintă totul. Orice femeie poate juca acest rol, cu condiţia să aibă încredere în feminitatea ei. Dacă alegerea ei s-a oprit asupra dvs., vă puteţi considera un bărbat fericit. Nu scăpaţi ocazia - nu veşi regreta vreodată.”


http://seductiatrupului.ro/despre-femei/cele-10-fete-ale-fiecarei-femei.html
 
Eseu despre piciorul Femeii



Ideea mi-a venit pe cand admiram in tramvaiul 34 (ce merge catre Bucur Obor) picioarele ce se iveau de sub fusta unei femei. Mi-am spus atunci, privind ganditor catre ele: "Am citit atatea tampenii la viata mea, scrise de altii !" Dar n-am citit nimic despre picioare. In special despre piciorul femeii. Despre misterul acestei minunate creatii a lui Dumnezeu.


De ce nu !?

Si iata acum expusa pe larg si cu lux de amanunte viziunea mea asupra piciorului femeii.

Ca barbati, cu totii recunoastem misterul magnetismului pe care il exercita femeile asupra noastra, iar ca parte a corpului, picioarele lor in special.

Oare ce instinct atavic, ce mecanism al naturii noastre masculine actioneaza in acest caz !?

Ce ne face pe noi barbatii ca atunci cind admiram o femeie, privirile noastre sa alunece, "evaluator", asupra picioarelor femeii in cauza ?

Magia piciorului este strans legata de sexualitate si atractie erotica, fara indoiala. Gesturi celebre precum bautul sampaniei din cupa delicata a pantofului femeii adorate, sau universala dezmierdare a degetelor iubitei, toate acestea arata importanta majora pe care o au picioarele femeii in viata noastra.

In toate culturile, piciorului femeii i se acorda o atentie speciala.

In tratatele arabe despre arta amorului, femeile sunt catalogate in functie de capacitatea lor de a se gadila in talpa. Cele mai "gadilicioase" erau declarate fara drept la replica si cele mai active sexual si mai incitante din punct de vedere erotic.

In India si China, maestrii tantrici si taoisti studiau piciorul femeii si forma lui cu mare atentie, clasificand diferitele tipologii feminine in functie de acest important criteriu care este piciorul femeii.

Spre exemplu, in India se considera ca gadilitul in talpa traduce in fapt o stare de polarizare a energiilor in plan eteric ale persoanei respective.

In China, datorita admiratiei nestavilite pentru femeile cu laba piciorului mic (si a calitatilor amoroase pe care se presupunea ca aceasta particularitate le exprima), s-a trecut la fabricarea "in serie" a femeilor cu picior mic, infasurandu-se fetitelor labele picioarelor in fese de matase, de la varste fragede, pentru a opri cresterea acestora, obicei pastrat in unele locuri si in zilele noastre.

La majoritatea popoarelor Asiei, in special la cele de credinta musulmana, masivitatea piciorului femeii este pusa in relatie directa cu feminitatea si fertilitatea femeii in cauza.

Marco Polo povesteste cum, in calatoriile sale din Asia, a intalnit femei care, pentru a fi mai atragatoare pentru barbati, infasurau in jurul salelor zeci de metri de panza, pentru a obtine coapse mai voluminoase la vedere.

Dealtfel, statuetele primitive provenite din zorii umanitatii ne infatisaza femeia in aceeasi ipostaza materna, cu picioarele (coapsele) exagerat marite. In aceasta directie, cele doua statuete descoperite pe teritoriul Romaniei la Hamangia (Ganditorul si femeia lui) ilustreaza clar aceste concepte stravechi ale umanitatii despre legatura directa existenta intre masivitatea piciorului femeii si fertilitate.

In antichitate, grecii si romanii nu faceau nici ei exceptie de la aceste conceptii despre piciorul femeii, reprezentarile feminine ale zeitatilor din panteonul grec si roman (dealtfel strans inrudite) aratand aceeasi preferinta pentru picioarele robust construite.

Moda "formelor voluptuoase" ale piciorului femeii a dominat secole de-a randul arta (care este si o manifestare a conceptiilor si preferintelor generale ale unei societati), pana in secolul trecut. Mari pictori si sculptori s-au intrecut in a dat rotunjime si robustete picioarelor femeilor reprezentate in operele lor.

O data cu aparitia mijloacelor moderne de comunicare (presa, radioul, televiziunea, internetul), conceptia globala asupra piciorului femeii se diversifica sensibil, atingand adeseori exteme grotesti.

De la preferintele pentru "modelele" anorexice ale anilor `90 pana la promovarea lui "Miss Over 100", gusturile in cadrul "satului mondial" ce tinde sa devina societatea umana s-au diversificat si unificat totusi, intr-un vartej de curente mondene caleidoscopice, conceptul de meltpotting exprimand cel mai bine decorcentantul amestec de gusturi si idei asupra celor mai variate subiecte, adesea coexistand laolalta in cadrul aceluiasi spatiu cultural.

O analiza atenta asupra acestor preferinte, realizata obiectiv, cu aprecieri inclusiv de ordin fiziologic si amtropomorfic aspra structurii piciorului femeii, dezvaluie substratul afectiv-emotional al subconstientului colectiv masculin, transformarile aparute in acesta, dincolo de efemeritatea curentelor de moda.

Fiecare preferinta pentru un anumit gen de structura a piciorului feminin ne dezvaluie de fapt anumite preferinte pentru anumite calitati feminine pe care intuitia barbatului "trezit" de acele forme le cauta adesea inconstient.

Astfel, formele masive, carnoase ale piciorului femeii sunt cautate in special de catre barbatii la care predomina pulsiunile sexuale primare, profunde, ce cauta implinirea acestor impulsuri intr-o coplesitoare stare de senzualitate si intimitate feminina, ce se confunda cu un izvor nesecat de energie creatoare, vitalizanta, ce inglobeaza toate aspectele manifestarii feminine (mama, iubita, sora, amanta).

Fesele carnoase, masive ale acestor femei reprezinta misterul creatiei, infinitatea energiei. Prin excelenta pasiva, acest tip de femeie este greu de trezit "la viata", dar atunci cind este trezita, este greu de oprit si foarte greu de satisfacut de catre barbatul care nu poseda calitatile masculine si vorilitatea necesara.

In general, barbatii ce prefera acest model "carnos" al picioarelor femeii, carora un strat de grasime pe pulpa femeii iubite nu le trezeste repulsia, ci dimpotriva, porniri senzuale si afective profunde, sunt acei barbati puternici, virili, cu o masculinitate bine definita, rezistenti in pat, inzestrati cu un umor nativ si o intuitie patrunzatoare. Ei sunt campionii "maratonului" in pat, invatati sa guste din plin lascivitatea si senzualitatea femeii iubite fara graba, in tihna. De regula acest tip de barbat se "recruteaza" in general din randul zodiilor scorpionului si taurului.

Cu o gradatie mai jos pe scala preferintelor, se situeaza barbatii ce simt o irezistibila atractie catre fesele bombate obraznic, continuate de picoare puternice, musculoase, cu incheieturi solide. Acestia pot fi asemuiti cu alergatorii de cursa medie, focosi, puternici si plini de energie. De o masculinitate pregnanta, stralucitoare, iradiind siguranta de sine si dinamism, acesti barbati sunt genul numiti astazi "macho", la ei predominand ardoarea, pasionalitatea si impetuozitatea.

La aceasta categorie de barbati predomina dorinta activa, pasionala, clocotitoare.

Din punct de vedere esoteric, subiectul principal al atentiei acestor barbati (anume fesele - bine definite, bombate provocator) reprezinta un indiciu puternic al existentei in structura subtil energetica a femeii respetive, a energiei sexuale efervescente, active, trezite, care nu asteapta decat sa fie folosita intr-un ritm alert, exploziv.

de Mihai Rapcea


http://seductiatrupului.ro/despre-femei/eseu-despre-piciorul-femeii.html
 
Moda 2010 barbati


Moda masculina a anului 2010 nu aduce mari modificari de stil.

Se porta culorile neutre ca maro, verde, masliniu, gri, precum si negrul. Anul acesta se poarta la barbati carourile(dar numai in partea de sus). Accesorile sunt putine (ceas , geanta)si chiar ar putea lipsi cu desavarsire. Stilurile sunt simple si elegante.

Pentru vremea rece se propune culori de maro si crem precum si sacouri si geci de piele

Pentru vreme calda se poarta culoarea albastru si verde masliniu, camasi in carouri, geci de blugi si blugi taiati sau peticiti.

Un stil simplu de denim si camasa cu carouri potrivit pentru primavara anului 2010

Stilul militar a fost si in 2009 in tendinte si se mentine si in 2010 dar purtat cu denim
 

Attachments

  • modabarbati3.jpg
    modabarbati3.jpg
    21.5 KB · Views: 1
  • modabarbati4.jpg
    modabarbati4.jpg
    43.8 KB · Views: 1
  • modabarbati2.jpg
    modabarbati2.jpg
    29.1 KB · Views: 2
  • modabarbati5.jpg
    modabarbati5.jpg
    26.5 KB · Views: 2
Această tunsoare ste o opţiune buna pentru bărbaţii cu tipul de păr gros.


Parul este tuns foarte scurt pe părţi şi înapoi

Aceasta tunsoare are un aspect care este conservator, dar elegant si clasic
 

Attachments

  • tunsoare1.JPG
    tunsoare1.JPG
    10.2 KB · Views: 1
  • tunsoare2.JPG
    tunsoare2.JPG
    11.3 KB · Views: 1
  • tunsoare3.jpg
    tunsoare3.jpg
    10.8 KB · Views: 1
  • tunsoare4.jpg
    tunsoare4.jpg
    9.7 KB · Views: 1
anuk ,unde gaseti barbatii astia?raspunsul meu la intrebarea ,,Cum ar fi viata fara barbati,,Este ca as fi intr o vacanta ,viata frumoasa fara ganduri si poate in acelasi timp si monotona
 
luminita said:
anuk ,unde gaseti barbatii astia?raspunsul meu la intrebarea ,,Cum ar fi viata fara barbati,,Este ca as fi intr o vacanta ,viata frumoasa fara ganduri si poate in acelasi timp si monotona


=))
Si muncile grele ? Barbatii sunt un rau necesar:D:
 
nu uita ca noi femeile mai facem si muncile barbatilor .iar de un ,,rau necesar ,,,sunt de acord cu tine
 
Eu nu-s de acord cu voi. Toti barbatii din viata mea au fost speciali. Si-i multumesc lui Dumnezeu pt cel de acum :)
 
Trei tipuri de bărbaţi nu înţeleg femeile: bărbaţii tineri, bărbaţii de vârstă mijlocie şi bărbaţii bătrâni.

citat din Irisches Sprichwor


Bărbăţie. Să deturnezi spre hotel o femeie care tocmai mergea la biserică.

definiţie de Valeriu Butulescu în Noroi aurifer


Bărbaţii cred sincer că puterea este un domeniu propriu masculin.

Doina Ioneţ în Floarea de colţ


Există foarte puţine sfaturi în revistele pentru bărbaţi, fiindcă bărbaţii se gândesc "Ştiu ce am de făcut. Doar arătaţi-mi o femeie goală".

citat din Jerry Seinfield



Bărbatul e, înainte de orice, fiul Femeii.

definiţie de Vasile Pârvan
 
Ziua ideală a unui bărbat :


06:00 trezirea

06:15 sex oral

06:30 o lunga distractie satisfacatoare cu ziarul sportiv

07:00 micul dejun: snitel parizian, oua, cafea si toast, pregatite si servite de slugi goale si blonde

07:30 soseste limuzina

07:45 cateva pahare de whiski in drum spre aeroport

09:15 zborul in avionul particular

09:30 limuzina cu sofer pana la clubul de golf (sex oral pe timpul calatoriei)

09:45 golf

11:45 pranzul: fast food, trei beri, sticle Dom Perignon

12:15 fumatul trabucului

12:30 golf

14:15 zbor inapoi spre Monte Carlo

15:30 plecare la pescuit (toate fetele de companie sunt goale)

17:00 zborul acasa

18:45 relaxare dus, barbierit

19:00 stiri: Michael Jackson asasinat, marijuana si filmele porno sunt legalizate

19:30 cina: caviar pentru aperitiv, Dom Perignon, un biftec mare, inghetata servita pe sani goi

21:00 cognac si trabuc in fata unui televizor mare

21:30 sex cu trei femei (toate trei cu inclinatii lesbiene)

23:00 masaj si scaldat in jacuzzi cu pizza si bere

23:30 sex oral pentru noapte buna

23:45 intins singur intr-un pat imens

00:00 adormirea
 
Culoarea sau culorile preferate pot dezvalui caracterul omului. Iata, spre exemplu, ce putem afla despre caracterul barbatilor, in functie de culoarea pe care o prefera.

1. Cei ce prefera culoarea rosie sint persoane care rareori se indoiesc de propriile calitati, sint insistenti si tenaci cind trebuie sa-si atinga scopul. Isi infaptuiesc cu indrazneala planurile si au incredere in ceea ce-si propun, chiar daca au pe moment un esec. Savureaza indelung succesul obtinut, dar pot fi impulsivi si greu de convins. In iubire isi aleg partenera de cele mai multe ori bazindu-se pe logica si, foarte rar, pe sentiment.

2. Cei ce prefera albastrul sint oameni nehotariti, care se indoiesc uneori, ceea ce constituie adesea o serioasa piedica in realizarea a ceea ce-si propun, impiedicind o alegere corecta si atingerea succesului. Dar ei pasesc pe calea plina de obstacole cu speranta intr-un miracol. Acesti oameni sint extrem de fericiti, daca partenerul le va intelege universul interior - o stranie imbinare de amaraciune si extaz, de credinta si scepticism - propriu acestora, acestor oameni speciali.

3. Cei ce prefera albul sint curajosi si energici, dar extrem de vulnerabili. Adesea ramin neintelesi de cei din jur si sufera indelung din aceasta cauza. Acesti oameni apleaca rar urechea la opiniile celorlalti si mai rar inca le urmeaza sfatul. In iubire isi aleg singuri partenerul si-l iubesc fara masura, dar daca nu primesc o iubire pe masura, ardoarea lor se stinge precum o floare ce-si pierde culoarea si se ofileste.

4. Cei ce prefera negrul sint oameni calmi, intelepti si rationali. Pentru ei sint importante confortul si echilibrul sufletesc. Oamenii acestia au o capacitate de munca si o stabilitate deosebita si isi ating cu siguranta obiectivul pe care-l au in vedere. Au multi prieteni si nu le nesocotesc nicicind sfatul. Iubesc cu sinceritate persoana aleasa si nu o vor trada niciodata, iar aceasta trebuie sa le raspunda cu aceeasi moneda.

5. Cei ce-si exprima preferinta pentru cafeniu sint oameni foarte rationali, cu un foarte dezvoltat dar al premonitiei si o memorie remarcabila. Foarte meticulosi si consecventi in decizii si planuri, in relatiile cu partenerii sint foarte binevoitori, dar mult prea credinciosi de multe ori. Aceste inexplicabile capricii si schimbarile bruste ale starii lor de spirit le umbresc relatiile cu femeile.

6. Cei ce prefera cenusiul sint oameni insistenti si exigenti cu ei insisi. Pentru ei sint de mare insemnatate acordul si intelegerea prietenilor si cunostintelor, pentru care fac si imposibilul. Dar daca prietenii i-au jignit o singura data, acesti oameni ii vor trece pentru totdeauna in rindul dusmanilor personali. Aceasta categorie de oameni nu iarta o jignire. Cu persoana aleasa ca partener de viata se straduiesc intotdeauna sa ajunga la intelegere si armonie si sa pastreze din toate puterile aceasta armonie.

7. Cei ce prefera culoarea verde sint oameni cu un caracter contradictoriu: ba sint prea linistiti, tacuti si trec neobservati, ba se transforma in niste veritabili tirani. Pot sa rida cu lacrimi si sa plinga in hohote, trecind de la o stare la alta.

Se deceptioneaza foarte des asupra oamenilor, rupind din motive inexplicabile relatii ce pina de curind pareau dintre cele mai bune, idilice chiar. Au nevoie de partener care sa le descifreze caracterul enigmatic si sa inteleaga secretul inconsecventei lor.

http://www.stilfeminin.ro/forum/Jocuri/floral.html
 
Topul celor mai fascinante femei din lume!


Carmen Elecrta
Megan Fox
Angelina Jolie
 

Attachments

  • carmen-electra-2-06.jpg
    carmen-electra-2-06.jpg
    63.8 KB · Views: 2
  • angie1.jpg
    angie1.jpg
    64.6 KB · Views: 1
  • 243868-megan-fox-juste-magnifique-dans-637x0-4.jpg
    243868-megan-fox-juste-magnifique-dans-637x0-4.jpg
    32.4 KB · Views: 2
In boxa acuzatilor: Viagra


Daca pe vremuri impotenta reprezenta un soi de boala “rusinoasa”, incurabila, pe care cel mai bine era s-o tii la secret in dormitor, astazi disfunctia erectila (DE cum este ea abreviata) face obiectul unor rasunatoare campanii publicitare si se trateaza cu pilule pe care expertii in marketing au reusit sa le faca de-a dreptul “glamour”. Ele apartin unei grupe de medicamente numite “inhibitori de fosfodiesteraza tip 5”, dar sunt mai cunoscute sub denumirile comerciale de Viagra si Cialis. In mai putin de un deceniu au revolutionat universul terapiilor sexuale, dar acum multi specialisti le contesta miracolele. In mod paradoxal, tocmai eficacitatea lor s-a dovedit a fi o sabie cu doua taisuri: a demonstrat ca impotenta este in fapt un puzzle de dereglari, asociate unei sumedenii de factori, si ca sa inghiti o pilula albastra uneori nu serveste la nimic, ba poate fi chiar daunator.

Potrivit unui articol aparut recent in revista italiana L'Espersso, specialistii in domeniu suspecteaza de ceva vreme ca, in anumite cazuri, "scurtatura" chimica mai mult complica problema decat s-o rezolve, avand in vedere ca, in multe cazuri, in spatele impotentei se ascund alte probleme, psihologice sau fizice. "Medicamentele au schimbat insa complet evaluarea impotentei, transformand intr-o boala preponderent organica ceea ce inainte era perceput mai ales ca o problema psihologica", considera Dirk Rösing de la Universitatea Greifswald, Germania. El a facut pe aceasta tema o analiza riguroasa, publicata de revista germana "Deutsches Artzeblatt International", in care a tras alarma cu privire la unul dintre "efectele colaterale" ale Viagrei": acela ca, de-acum, de cele ma multe ori se trece direct la terapia farmacologica fara a mai fi aprofundat diagnosticul, riscandu-se astfel ignorarea unor elemente esentiale si cronicizarea dereglarii.

In opinia specialistului, este gresit sa evaluezi succesul temporar al terapiei medicamentoase in termeni de prestatie, "limitandu-te sa repari un mecanism care s-a defectat fara a examina cauzele bolii". Cu toate acestea, acum batalia pare a se da intre specialisti, care fragmenteaza problema potrivit propriilor competente: urologii si andrologii se concentreaza asupra fiziologiei vasculare, endocrinologii asupra mecanismelor biochimice, iar sexologii asupra celor psihologice. "Avem nevoie de o perspectiva mai larga: tratamentele farmacologice pentru impotenta ii pot permite unui barbat sa intretina un raport sexual, dar nu fac nimic pentru a trata boala in sine"", este si parerea lui Ronald Lewis, presedintele Sexual Medicine Society din America de Nord.



De fapt, despre aceasta patologie ar trebui sa se vorbeasca la plural: exista mai curand "impotente", cu o marja ampla in ceea ce priveste frecventa si gravitatea fenomenului. "La populatia europeana, incidenta medie a dereglarii este de 10%. Jumatate din aceste cazuri au origini organice, pentru restul este vorba doar despre probleme psihologice; adeseori insa sunt cauze diferite care se suprapun, de unde si importanta diagnosticarii corecte", este de parere endocrinologul Mario Maggi, director al centrului de Medicina a Sexualitatii din cadrul Universitatii Firenze. La randul ei, sexologul Chiara Simonelli crede ca este fundamental ca prescrierea medicamentului sa fie insotita de consiliere psihologica. Dupa cum precizeaza, la ora actuala, diferitele medicamente existente pe piata permit proiectarea unor interventii specializate: exista cele precum sildenafil (viagra), care vizeaza strict prestatia sexuala si sunt adecvate tinerilor aflati la primele experiente, si altele precum tadalafil (cialis), cu o "acoperire" mai mare, gandite pentru cupluri mature care intampina momente de dificultate. "Aceste substante nu stimuleaza dorinta, decat in cazul in care ea este blocata doar de anxietate, de frica ca prestatia nu va fi la inaltime", precizeaza Simonelli.



Realitatea este ca, in ultima instanta, cei zece ani de utilizare a viagrei&comp i-au cam debusolat atat pe medici, cat si pe pacienti: pe de-o parte terapiile farmacologice atat de puternice, asociate campaniilor de marketing agresive, au scos la lumina multe situatii ascunse; pe de alta, insasi existenta unei noi patologii a facut restul, fortand aparitia de studii, specialisti, alte terapii, ba chiar a unor diagnosticari mai meticuloase, a caror consecinta paradoxala a fost exact aceea ca, din noianul de studii si cazuri clinice, specialistii au inteles ca terapia farmacologica trebuie abordata cu foarte multa atentie. Pentru ca, spre suprinderea tuturor, printre factorii care cel mai adesea influenteaza functia sexuala s-a descoperit ca se numara obezitatea si lipsa de miscare fizica. "Lipsa masei musculare si sindromul metabolic se numara cu siguranta printre cauzele DE, prin urmare, schimbarea stilului de viata este fundamentala, mai ales ca impotenta este un indicator important al destinului cardiovascular al unui pacient ", precizeaza Maggi. Mai rare si mai grave sunt cazurile in care disfunctia deriva din cauze neurologice, leziuni sau malformatii diagnosticabile prin teste specifice si tratabile cu proteze sau chirurgie de reconstructie.

Dar cand devine un simplu "rateu" in dormitor o problema serioasa? Definitia DE se refera la rigiditatea necesara realizarii penetrarii vaginale si li se pare multora simplista, poate si pentru faptul ca ignora elemente precum dorinta sexuala, orgasmul si infinitele variatii ale sexualitatii umane; si nu ia in calcul nici ca de multe ori este vorba despre o suprapunere de dereglari diferite, precum ejacularea precoce, o problema care, invariabil, merge mana-n mana cu impotenta.



Exista insa si specialisti care despre sildenafil si celelalte medicamente aprobate unul dupa celalalt in ultimii 10 ani cred ca sunt "medicamentele secolului". Este cazul lui Francesco Montorsi, directorul Programului Strategic de Cercetare Urologica si Andrologica din cadrul Institutului Stiintific San Raffaele din Italia, in opinia caruia ele au schimbat in bine viata a sute de milioane de persoane. Aceste medicamente, declara Montorsi, sunt extrem de eficiente si in 80% din cazuri rezolva problema. "De altfel, consumul lor este in crestere si ne putem astepta la un boom atunci cand principiile active vor deveni generice, odata cu scaderea preturilor".

De la mama-natura

Pana una alta, si piata stimulentelor sexuale naturale este una destul de infloritoare: cuprinde plante si retete considerate afrodiziace in mod traditional - pe baza de usturoi, ardei iute, mustar, rozmarin, scortisoara, etc , mixuri exotice si combinatii de ierburi despre care se crede ca ar actiona asupra aparatului reproducator. Din toata puzderia de presupuse afrodiziace, doar foarte putine si-au dovedit insa stiintific capacitatea de a genera efecte "lascive" asupra altor parti ale corpului decat stomacul In opinia lui Fabio Firenzuoli, profesor de Fitoterapie clinica la Universitatea Firenze, celor mai multe dintre ele le lipseste orice confirmare stiintifica: este cazul radacinilor de Muira puama de exemplu, arbust din padurile amazoniene utilizat in medicina populara impotriva "slabiciunii" sexuale, al semintelor de Mucuna pruriens, provenite din traditia indo-pakistaneza si al frunzelor de Damiana, al caror succes se datoreaza mai mult numelui botanic de "Turnera aphrodisiaca". Cel mai mare pericol, precizeaza Firenzuoli, deriva insa din posibilitatea de a gasi pe piata suplimente alimentare "botezate" pentru mai multa eficacitate cu substante precum sildenafil (FDA a semnalat acest lucru, dar se pare ca aceste produse au ajuns si in Europa).



Principiul activ vegetal pentru care exista cele mai multe confirmari este yohimbina, un alcaloid extras dintr-un copac din padurile africane, al carui efect este similar celui produs de sildenafil: vasodilatia si cresterea libidoului. Acesta nu este un supliment alimentar, ci se elibereaza doar pe baza de reteta de la medic. Studii clinice evalueaza in prezent si eficienta ginsengului, care s-a demonstrat valabil in potentarea erectiei si a libidoului. "Poate fi util pentru cei care sufera de astenie sau deficiente hormonale", adauga Firenzuoli. De asemenea, exista unele semnale pozitive si in ceea ce priveste Ginkgo biloba, in cazul adminstrarii ei la pacientii diabetici sau cei ale caror probleme sunt legate de un tratament cu antidepresive, sau Tribulus, planta din medicina ayurvedica, utilizata ca afrodiziac, care le-a trezit interesul cercetatorilor intrucat pare a fi capabila sa stimuleze productia de testosteron. Alte doua plante considerate potential utile de specialisti sunt Maca, crucifera din Anzii peruvieni, cunoscuta pentru puterea ei tonica si afrodiziaca, si Epimedium, utilizata ca tonic in medicina traditionala chineza, dar interzisa de unele state UE.



Cat despre reputatia de afrodiziac a ciocolatei, chiar si aceasta este mult exagerata, spun cercetatorii. Da, e drept ca ciocolata contine anumite substante chimice precum feniletilamina, responsabila de senzatiile de euforie, totusi, un studiu stiintific a demonstrat ca o persoana cu o greutate de 49 kg ar trebui sa consume peste 9 kg de ciocolata la o singura masa pentru ca dispozitia pentru sex sa ii fie usor influentata.
 
Prezervativul, cel mai cunoscut produs din lume.


Cine si-a inchipuit ca istoria prezervativului e relativ noua se inseala. Cele mai vechi ilustrari ale unui prezervativ sunt din Egiptul anului 1000 I.Hr., care prezinta personaje purtand un fel de invelis din panza pentru a se proteja de boli, infectii si muscaturi de insecte.
In 1500 i.H., in Creta regelui Minos, vezica de oaie era foarte populara pe post de contraceptiv masculin.
Abia in secolul 10 d.Hr. apare prima modificare importanta a materialului de baza. Atunci, chinezii au folosit o hartie de matase inmuiata in ulei, iar japonezii utilizau doua tipuri de prezervative : "Kawagata" - confectionate din piele subtire si "Kabutogata" -din carapace de testoasa sau coarnele animalelor. Cu toate acestea, primele dovezi atestate ale aparitiei prezervativelor dateaza din jurul lui 1000 i.H. De altfel, in pestera Combarelles (Franta) exista unele picturi rupestre care au fost interpretate ca fiind dovezi de folosire a unor invelitori ale penisului. Insa cel mai vechi prezervativ reutilizabil din lume se gaseste exponat in muzeul austriac Tirolean County, alaturi de 250 de obiecte sexuale vechi.
El dateaza din 1640 si a fost realizat din intestine de porc. De subliniat ca exponatul, gasit in regiunea suedeza Lund, e intact si dispune de un manual cu instructiuni de folosire, scris in limba latina. In respectivul manual, utilizatorul e sfatuit sa imbibe prezervativul in lapte cald inainte de a-l folosi, pentru a evita contractarea unei boli venerice.
Tot din 1640 dateaza si un prezervativ din intestin de porc, descoperit in fundatia castelului Dudley din jurul orasului englez Birmingham. Acesta era cel mai probabil folosit pentru a preveni infectiile sexuale, tinand cont de faptul ca in timpul razboiului dintre fortele armate ale lui Oliver Cromwell si cele ale regelui Charles I izbucnise o adevarata epidemie de sifilis. In privinta originilor cuvantului "prezervativ" ("condom" in limba ebgleza), unii istorici spun ca un anume "dr. Condom" il "aproviziona" pe regele Charles al II-lea al Angliei cu un fel de servetele de origine animala pentru ca acesta sa nu ia anumite boli de la prostituate sau pentru a nu avea copii nelegitimi. Altii sustin ca acest cuvant vine de la un anume "dr. Condon" sau "colonel Cundum". Insa cel mai probabil este ca denumirea sa derive din latinul "condon", care inseamna "recipient".

Protectie impotriva bolilor venerice

Rolul de protectie al prezervativului a fost demonstrat prima data de catre Gabrielle Fallopius, chirurg si anatomist italian, in jurul anului 1500, in cartea sa "Morbo Gallico". Acolo el prezinta un prezervativ confectionat dintr-o bucata de panza, inmuiata intr-o solutie facuta pe baza de ierburi si sare, ii poate proteja pe barbati impotriva bolilor venerice. Apoi tot Fallopius a descoperit si efectul contraceptiv al folosirii acestui procedeu.
In decursul secolelor urmatoare, prezervativul a fost fabricat din matase sau catifea si era dotat cu o panglica colorata care avea rolul de a-l fixa bine. El era folosit de numeroase "celebritati", printre care Ludovic al XIV-lea, Carol al II-lea al Angliei sau Giacomo Casanova - un adept convins al prezervativului confectionate din in sau catifea.

Goodyear - un pas inainte, Legea Comstock - un pas inapoi

Daca pana in secolul al XIX-lea, contraceptivul masculin era confectionat din aceeasi materie prima de baza - intestinele de animale, din 1844 el a fost fabricat din cauciuc. Si aceasta dupa ce renumitul Charles Goodyear a patentat vulcanizarea cauciucului (procedeu de tratare a cauciucului brut cu sulf si de expunere la temperatura ridicata; acest proces transforma cauciucul brut, facandu-l mai rezistent, elastic si impermeabil) pe care il inventase cu cinci ani mai devreme. In 1861 a fost publicata prima reclama la prezervative in "New York Times", insa in 1871 a fost votata legea Comstock, initiata de politicianul american Anthony Comstock, un promotor al moralitatii victoriene. Legea respectiva a scos in afara legii reclama la absolut produsele contraceptive si a permis serviciilor postale sa confiste toate prezervativele vandute prin posta. Intre 1900 si 1920, cele mai multe prezervative erau fabricate prin introducerea unei matrite intr-o baie de substanta cauciucata, apoi vulcanizata si trecuta printr-un jet puternic de apa rece. Aceste prezervative aveau insa o calitate si o rezistenta indoielnice.

Durex si "revolutia" prezervativelor din latex

Istoria moderna a prezervativului este insa legata de compania Durex si incepe in 1915. Atunci, L.A. Jackson a fondat London Rubber Company (LRC), care comercializa intr-o camera mica din spatele unui magazin de tutun din Londra si "protectoare" importate din Germania de la compania germana condusa de Frederick Killian, care incepand cu 1920 lanseaza in productia industriala prezervativul din latex, care avea avantajul de a rezista mai mult, de a fi mai subtire si de a nu avea nici un miros. La vremea respectiva, trei prezervative costau 72 de pfeningi, o suma exorbitanta pentru o buna parte a populatiei. Marca Durex a fost insa inregistrata in 1929, de compania London Rubber Company, iar trei ani mai tarziu in Hackney este infiintata prima fabrica de prezervative Durex, pornind de la tehnica relativ noua, bazata pe productia din latex. Datorita izbucnirii razboiului, in 1941, importul din Germania a fost intrerupt, astfel incat LRC si-a extins productia proprie pentru a putea face fata comenzilor crescande de pe front, pentru ca mai apoi, in 1950, LRC sa fie inregistrata ca si companie publica. Intre anii 1940 si 1950, prezervativele erau spalate, date printr-un gel din petrol si pastrate in cutii din lemn.Tehnica a evoluat rapid, astfel incat prima linie de productie automatizata a fost instalata in 1951, iar doi ani mai tarziu inginerii LRC au introdus prima masinarie de testare electronica. Anul 1957 a adus primul prezervativ lubrifiat in Marea Britanie. Cinci ani mai tarziu, LRC a deschis prima clinica de planificare familiala, iar prezervativele Durex au devenit disponibile la nivel global prin NHS.
In 1963, LRC preia Julius Schmid Inc din SUA, iar un an mai tarziu, Durex a obtinut acreditarea British Stanford Specification, iar LRC a lansat prima masina automata de vandut prezervative. In anii 80, prezervativele inceteaza a mai fi un tabu, ele fiind vadute in baruri, magazine si supermarkt-uri (primul dintre acestea fiind Asda), iar utilizarea lor este din ce in ce mai mare din cauza raspandirii virusului HIV.
In 1997 Durex a lansat primul prezervativ din poliuretan (Durex Avanti), mai subtire fata de cel confectionat din latex. In 1999, dupa fuziunea LRC si Seton Scholl, care a condus la formarea SSL International plc, Durex si-a imbogatit din nou gama de produse : 2000 - apare conceptul Durex easy-on, 2001 - este lansat Durex Performa (utilizeaza lubrifiant pe baza de benzocaina, menit sa prelungeasca actul sexual) ; 2006 - se lanseaza modelele Durex Pleasuremax si Pleasuremax (fabricate din texturi speciale ce combina striatii si puncte in relief si lubrifiant special cu efect de incalzire). La ora actuala, prezervativele Durex sunt comercializate in peste 150 de state si lider in peste 40 de piete, iar acest model detine peste 26% din piata globala a prezervativelor din lume, ceea ce-l face brandul de prezervative numarul 1 mondial.

Prezervativul a starnit pasiuni

Ca si colectionarii de timbre, cutii de chibrituri sau carti postale, exista peste tot in lume colectionari de prezervative sau de ambalaje aferente. Clasamentul ambalajelor poate fi facut in doua feluri, spun pasionatii: cele emise cu ocazia diferitelor evenimente (zile SIDA, congrese, evenimente organizate de diferite organisme publice, chiar si campionate de fotbal) si ambalajele publicitare. Acestea din urma pot proveni fie din hoteluri, fie din case de toleranta sau alte locuri de acest gen.


http://www.interesulpublic.ro/print.php?id=11725
 

Attachments

  • 6-b1e72174a0.jpg
    6-b1e72174a0.jpg
    18.5 KB · Views: 1
"Limbajul iubirii", esenţial într-o relaţie.


O zicală veche afirmă „în dragoste şi în război totul este permis”. Aşa să fie oare? La această întrebare ne răspunde specialistul Click!, psiholog Liliana Lupu.

Există o multitudine de forme de a defini iubirea, dar cea care mi-a atras atenţia şi m-a convins cel mai mult spune că „iubirea este, de fapt, o alegere”.

Începe cu prima alegere: a acelui partener, care este cel mai aproape de felul nostru de a fi şi în preajma căruia ne simţim noi înşine. Apoi continuă cu alegerea unui limbaj comun al relaţiei de iubire, limbaj ce se dezvoltă în primele luni de relaţie.

Această etapă a relaţiei este esenţială şi definitorie pentru modul în care cei doi parteneri vor interacţiona.

Descoperirea limbajului iubirii are la bază cinci limbaje primare ale iubirii afective: cuvintele de încurajare, timpul acordat, primirea de daruri, serviciile (ceea ce suntem dispuşi să facem pentru partener şi pentru bunăstarea relaţiei) şi nu în ultimul rând mângâierile fizice.

O modalitate concretă de a descoperi care este principalul limbaj al iubirii în relaţie este să priviţi retrospectiv şi să vă întrebaţi: „Oare ce i-am cerut cel mai adesea partenerului(ei)”. Ceea ce cerem cel mai des, foarte probabil, constituie limbajul de iubire.
 
Barbatii viziteaza site-urile de sex virtual pentru a castiga... experienta?!



Una dintre cititoarele revistei "Ce se intampla, Doctore?" ne-a intrebat ce e de facut in situatia in care si-a surprins sotul vizitand site-uri cu continut erotic. "Vrea sa castige experienta" a fost explicatia lui. Care este explicatia psihoterapeutilor nostri? Vezi mai jos!

"Mi-am prins sotul utilizand diverse site-uri pentru asa numitul sex virtual si l-am confruntat la cateva zile dupa. Din punc­tul lui de vedere nu a gresit cu absolut nimic, din contra a incercat sa "castige experienta" pentru imbunatatirea relatiei noastre. Mi se pare de neiertat, dar am nevoie de opinia unui specialist."

Daca pentru unii, sexul virtual poate reprezenta ceva rupt de contextul rea­litatii si, prin urmare, lipsit de vreun factor de risc, pentru altii, situatia poate fi considerata o adevarata pro­blema in viata de cuplu. In astfel de cazuri de cele mai multe ori ne con­fruntam cu prezenta unei carente comunicationale si fara indoiala pu­tem vorbi despre un cuplu cu certe probleme de natura afectiva sau pur sexuala.

Sunt insa si cupluri pentru care o astfel de ocupatie nu repre­zin­ta un impediment, atat timp cat to­tul se rezuma la mediul virtual. Chiar si in astfel de situatii, cealalta per­soa­na se poate simti tradata la un mo­ment dat. Iar problema se adanceste atunci cand partenerul incepe sa aloce o mare parte a timpului sau li­ber internetului.

Dar punctul culmi­nant al problemei apare in mo­men­tul in care internautul prefera sa min­ta si sa ascunda adevarata lui preo­cupare. Lipsa de incredere conduce involuntar la scaderea pasiunii si ulterior la destramarea relatiei.

Nu te simti in siguranta langa o persoana care te minte si care are activitati din care tu esti exclus(a).

Emilia POTENTEU, psihoterapeut : "Uneori sexul virtual poate deveni o problema majora, atat de cuplu, cat si personala. Ea poate fi la fel de nociva ca si dependenta de alcool sau de droguri. Exista persoane care dezvolta dependenta si intampina dificultati in a dezvolta relatii amoroase implinite, rezumandu-se la unele de scurta durata sau si mai grav, preferand exclusiv relatiile virtuale."
 
10 secrete ale barbatilor, dezvaluite de Richie Sambora


Chitaristul trupei Bon Jovi, Richie Sambora, a acordat un interviu pentru site-ul www.ivillage.com . Acesta trece de partea femeilor, dezvaluind 10 dintre cele mai mari secrete ale barbatilor.10 secrete ale barbatilor, dezvaluite de Richie Sambora

1. Ei stiu ce vor femeile

Oscar Wilde spunea ca “Femeile sunt creaturi menite sa fie iubite, nu intelese”. Toata viata am trait cu impresia ca niciodata barbatii nu vor reusi sa cunoasca o femeie cu adevarat.

Conform lui Sambora, barbatii ne-au inteles, ne inteleg si ne vor intelege intotdeauna. Insa ei incearca sa ascunda acest lucru nu pentru faptul ca vor sa para reci si fara sentimente in fata noastra, ci pentru ca sunt speriati de cerintele si de nevoile pe care le avem.

Le e teama de dorintele noastre care pot deveni mai puternice, mai ciudate, mai greu de indeplinit.

2. Si lor le place romantismul

La fel ca si femeile, barbatii iubesc momentele pline de romantism, de tandrete si de sensibilitate. Problema acestora este faptul ca nu pot fi tot timpul romantici pentru ca sunt barbati! Trebuie sa ii intelegem.

Romantismul nu vine atunci cand te uiti la un meci de fotbal, injurand arbitrul pentru ca nu a vazut fault-ul, sau cand vizionezi un film de actiune, in care personajul principal incearca sa scape dintr-o cursa de masini mortala.

3. Barbatii stiu ca sunt controlati

Faptul ca ii sunam cu numar ascuns si apoi inchidem atunci cand sunt in oras cu prietenii nu mai este un secret. Ei au aflat si asta, insa e bine ca nu ne judeca ci din contra, se pare ca se simt flatati pentru ca ceea ce facem noi reprezinta o dovada de iubire.

Dar daca nu suntem noi cele care ii sunam?

4. Niciodata sa nu spui “Suna-ma”

Barbatii sunt atrasi de femeile independente, sigure pe frumusetea si farmecul lor. De aceea dupa prima intalnire abtine-te sa ii spui “Suna-ma”. Daca ai reusit sa il impresionezi, cu siguranta te va suna pentru ca vrut si nu pentru ca i-ai cerut tu.

Asteapta sa treaca putin timp pana la consolidarea relatiei si apoi poti sa faci ce vrei, insa pentru inceput nu trebuie sa faci presiuni mari asupra lui.


5. Barbatii se masturbeaza aproape la fel de des ca si femeile (da, stim, suna putin ciudat)
10 secrete ale barbatilor, dezvaluite de Richie Sambora
Chiar daca sexul feminin a reusit sa domine industria porno (vibratoare, costume sexy pentru femei, numeroase jucarii), barbatii practica masturbarea la fel de des ca si noi, insa femeile au evoluat, iar ei au ramas la metoda traditionala.

6. Vor ca noi sa ne simtim bine

Atunci cand suntem fericite si ei sunt fericiti. Asa ca trebuie sa le spunem care sunt zonele noastre erogene, ce ne place si ce vrem. Doar nu sunt magicieni pentru a consulta globul magic si a afla dorintele noastre.

De aceea este important ca intr-o relatie pe langa respect si intelegere, sa existe si comunicare.

7. Nu le pasa de aspectul lor

Potrivit declaratiei basistului, barbatii sunt mizerabili. Ei se spala, se barbieresc si au grija de ei doar pentru ca sunt femei in preajma lor. Iar atunci cand vrei ca o femeie sa intoarca privirea dupa tine, trebuie sa ai un aspect ingrijit.

8. Barbatilor le-ar fi placut daca noi eram mamele lor

Barbatii sunt atat de rasfatati incat se simt copii chiar si dupa ce parasesc casa natala. De aceea ei se apropie tare mult de o femeie care le ofera atentie, le gateste si are grija de ei.

Insa alintarea are o limita. Partenera de viata nu este vazuta doar ca o persoana care este tot timpul langa el, avand grija ca “baietelul” sa termine supa, ci si ca un prieten de nadejde care il sprijina in situatii delicate si care ii arata dragoste neconditionata.

9. Le place sa fie imbracati de femei

Sportul international al femeilor este shoppingul. Nu mergem prin magazine doar sa ne imbogatim garderoba si sa cheltuim banii. Pentru noi cumparaturile reprezinta distractie, un mod de relaxare.

Barbatii au incredere in gusturile femeilor pentru ca in realitate ei pentru noi se imbraca. De aceea ne iau cu ei prin magazine si ne cer parerea pentru orice articol vestimentar pe care il cumpara, chiar daca este vorba si despre lenjeria intima.

10. Se tem de despartiri

Cui ii place despartirea? La fel ca si noi, barbatii au nevoie de iubire, de un partener de viata. Le este teama de singuratate.

Acesta este motivul pentru care inceputul unei relatii este greu, distant. Au nevoie de timp, de acomodare si nu vor sa grabeasca lucrurile pentru ca le este frica sa nu fie raniti.

http://www.kudika.ro
 
Foloseste-ti buzele ca sa-ti innebunesti iubita!



Cum ii poti furniza femeii de langa tine placere cu ajutorul buzelor? Nu, nu ne-am gandit sa-ti dam sfaturi pentru un sex oral de nota zece! Vrem doar sa-ti dezvaluim cateva locuri in care femeilor le place sa fie sarutate cu foc, nu doar atinse cu mainile.

Asadar, dupa ce ai devenit maestru in arta sarutului frantuzesc, treci mai departe la alte zone:

Urechi

Acestea sunt de multe ori neglijate, desi le pot furniza femeilor o imensa placere. Cum le place sa fie stimulate? Foarte simplu, miscarile vin adesea instinctual: saruta-le, musca-le usor, plimba-ti buzele de-a lungul lor, linge-le, dar niciodata nu sufla cu putere inauntrul lor. De ce sunt urechile importante zone erogene? Datorita firisoarelor fine de par cu care sunt acoperite si care, daca sunt atinse, creeaza valuri de placere.

Ceafa

Daca iubita ta nu se infioara indeajuns sub atingerea ta, iti vindem un pont: sarut-o pe ceafa. Metoda functioneaza de minune mai ales atunci cand o iei prin surprindere. Tasteaza de zor, concentrata asupra calculatorului sau spala vasele aplecata deasupra chiuvetei? Cuprinde-o usor prin spate, da-i parul la o parte si sarut-o pasional pe ceafa. Zona este deosebit de sensibila, este puternic vascularizata si bogata in terminatii nervoase, astfel incat o vei innebuni de placere.

Fata

Exista putine gesturi mai intime decat a saruta fata unei femei. Apropie-ti fata de a ei asa incat sa-ti simta caldura, pilozitatea, respiratia si sarut-o delicat pe obraji, frunte, linia mandibulei, nas si pleoape. Ai grija ca saruturile sa nu fie prea umede si in nici un caz nu-ti folosi limba, femeile nu gasesc nimic sexy in a se trezi cu fata plina de saliva lipicioasa. De asemenea, nu o musca, pielea din aceasta zona este foarte sensibila, femeile o ingrijesc cu mare atentie si nu vor accepta semnele de "violenta".

Clavicula

Chiar si atunci cand este imbracata, poti sa o infiori cu un sarut plasat obraznic pe trup: de-a lungul claviculei. Un decolteu fin, care dezvaluie exact atat cat trebuie, transforma clavicula in cea mai sexy zona pe trupul unei femei.
 
Back
Top